Slabé bude podla toho z čoho presadneš. Ja keď som presadol z Punta 1.2 do 320i e90, tak to bola pre mňa raketa, ale keby som presadol teraz tak nič.
Ide o to čo od auta očakávaš, keď si coupe e92 chceš kúpiť kvôli "look-u" a vliecť sa mestom 20 km/h pri otvorenom okne a vychutnávať si pohľady okoloidúcich, tak ti stačí aj 320i, samozrejme, keď to ponaháňaš do vyšších otáčiek, nepôjde to úplne zle.
Keď však od auta očakávaš športový feeling a spätnú odozvu neustáleho pocitu väčšej sily pod kapotou, tak ber 330i alebo 335i. Ten pocit je na nezaplatenie, kedykolvek zošliapnutie pedálu vyvolá v tebe neskutočné emócie a eufóriu znovuzrodenia

Fakt, to treba zažiť a zvuk R6 nebudem opisovať, je KUR.VA návykový a už len kvôli tomu si priplatím na benzíne!!!
K 330d sa nebudem vyjadrovať, keďže som žiaľ? v aute s týmto motorom nikdy nešiel a nemôžem to posúdiť tým pádom, ale myslím si, že 330d a 335d sú "páni motory" a sú na vrchole čo sa týka dieslových agregátov (vyššie je už iba N57S)
Takže toľko k tomuto.
Ináč ešte o motore 320i máš vela info tu:
http://www.tipcars.com/magazin-doporuci ... -5406.htmlAle dle mýho názoru

spolahlivostou neprekvytá, má ho kamoš v 320i a klepe mu ako diesel aj ďalší kamoš má a žralo mu olej 1l ma 500km, menil separátor, teraz je lepšie, vlastne obaja menili separátor, valvetronic a kopa "novodobých" výmyslov, čo ale samozrejme majú aj R6.
