... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666

bmwtt.sk
 
skorica
Autor témy
Príspevky: 52
Registrovaný: 12.3.2012
Kraj: Košický

bmw e30 318i

Piatok, 14. Septembra 2012, 12:21

dobry den :) mam taku mensiu otazocku ...ked chcem prehodit druhy motor s 1.8i na 2.5i vanos 141kw 192k staci mi len motor ? ci potrebujem aj prevodovku ,RJ, a kabelaz ...abo staci mi lepsie prerobit si auto na turbo 1.8i co je podla vas lepsie a nakladnejsie diky
 
Užívateľov profilový obrázok
gusto
Príspevky: 604
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 325ti
Kraj: Trnavský

Re: bmw e30 318i

Nedeľa, 16. Septembra 2012, 08:39

skorica napísal:
dobry den :) mam taku mensiu otazocku ...ked chcem prehodit druhy motor s 1.8i na 2.5i vanos 141kw 192k staci mi len motor ? ci potrebujem aj prevodovku ,RJ, a kabelaz ...abo staci mi lepsie prerobit si auto na turbo 1.8i co je podla vas lepsie a nakladnejsie diky



Podla toho, ako tu formulujes otazky by si mal akykolvek zasah do auta odlozit na neurcito a aspon zopar mesiacov alebo rokov studovat po veceroch problematiku. Na internete su tony clankov a popisov zastavieb roznych motorov ci turbokitov. Kazdopadne, funkcna zastavba silnejsieho motora alebo turba je spojena s dalsimi investiciami do auta - podovozok, brzdy, chladenie, riadenie, atd... a nie su to male investicie. Pokial ti vsak nevadi len tak z dlhej chvile skurvit auto a vyhodit von oknom sumu XY, kludne sa do toho pusti hned :mrgreen:
Tu mas studijneho materialu minimalne na par tyzdnov:
http://e30.de/
 
skorica
Autor témy
Príspevky: 52
Registrovaný: 12.3.2012
Kraj: Košický

Re: bmw e30 318i

Nedeľa, 16. Septembra 2012, 14:56

gusto napísal:


Podla toho, ako tu formulujes otazky by si mal akykolvek zasah do auta odlozit na neurcito a aspon zopar mesiacov alebo rokov studovat po veceroch problematiku. Na internete su tony clankov a popisov zastavieb roznych motorov ci turbokitov. Kazdopadne, funkcna zastavba silnejsieho motora alebo turba je spojena s dalsimi investiciami do auta - podovozok, brzdy, chladenie, riadenie, atd... a nie su to male investicie. Pokial ti vsak nevadi len tak z dlhej chvile skurvit auto a vyhodit von oknom sumu XY, kludne sa do toho pusti hned :mrgreen:
Tu mas studijneho materialu minimalne na par tyzdnov:
http://e30.de/


skurwit auto ? ..si normalny ? ...zato chcem aby auto bolo o nieco lepsie ako iba obycajna 1.8 hm ? ...ja nesom nejaky gadzibal tuning ....auto by vyzeralo super a pytal som sa na urcite veci a ne na bludy a hej chcem si ho dat tak do kopy ako sa len bude okrem tych trapnych tuning kridielok a paminatovych blbosti a podobne
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Re: bmw e30 318i

Nedeľa, 16. Septembra 2012, 22:41

ja na tvojom mieste by som konkretne Gustovi veril.

A ked ho iba ides davat dokopy, preco zacinas motorom, ked 99% e30 je zhnitych jak riť?
 
skorica
Autor témy
Príspevky: 52
Registrovaný: 12.3.2012
Kraj: Košický

Re: bmw e30 318i

Pondelok, 17. Septembra 2012, 18:57

Max-Max napísal:
ja na tvojom mieste by som konkretne Gustovi veril.

A ked ho iba ides davat dokopy, preco zacinas motorom, ked 99% e30 je zhnitych jak riť?


leeeeeeeeeeeeeebo tota je dokonala .....bez hocijakej hrdzi ...typek sa o auto staral je dookonale ..jedinecny kusok ....krasny krasavec ....len tych 116k mi je malo :D ...chcem nieco co bude mat agresivnejsi zvuk ...takze bud turbo don vlozit....penaze ma tym nebudu surit ....alebo druhy motor....takze co lepsie aby to bolo dokonale
 
Užívateľov profilový obrázok
Arnold
Príspevky: 2096
Registrovaný: 13.1.2011
Auto: E91 F48
Kraj: Košický
Bydlisko: KE

Re: bmw e30 318i

Pondelok, 17. Septembra 2012, 20:50

gusto napísal:


Podla toho, ako tu formulujes otazky by si mal akykolvek zasah do auta odlozit na neurcito a aspon zopar mesiacov alebo rokov studovat po veceroch problematiku. Na internete su tony clankov a popisov zastavieb roznych motorov ci turbokitov. Kazdopadne, funkcna zastavba silnejsieho motora alebo turba je spojena s dalsimi investiciami do auta - podovozok, brzdy, chladenie, riadenie, atd... a nie su to male investicie. Pokial ti vsak nevadi len tak z dlhej chvile skurvit auto a vyhodit von oknom sumu XY, kludne sa do toho pusti hned :mrgreen:
Tu mas studijneho materialu minimalne na par tyzdnov:
http://e30.de
/

Nieviem co viac k tomu povedat.. Ak si myslis ze to dokazes tak sa pusti do vyberu ktory si vyberies sam. Vela bolo takych co si mysleli ze to dokazu ale prdlajs. Ja som osobne za swap R6, lepsie ako R4 :smile:
http://forum.e30.cz/zastavba-m50-misto-m20-t26659.html
 
Užívateľov profilový obrázok
gusto
Príspevky: 604
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 325ti
Kraj: Trnavský

Re: bmw e30 318i

Utorok, 18. Septembra 2012, 08:33

Lenže potom bude mať nelegálne a nepredajné auto, počet valcov nepustí.
Najväčší efekt za málo peňazí je výmena motora za M42, takýto swap je pomerne jednoduchý a treba meniť minimum vecí (v porovnaní so zástavbou iného motora, najmä R6).
 
Užívateľov profilový obrázok
VK-Tomas
Príspevky: 146
Registrovaný: 30.3.2012
Kraj: Bratislavský

Re: bmw e30 318i

Utorok, 18. Septembra 2012, 13:59

skorica napísal:
dobry den :) mam taku mensiu otazocku ...ked chcem prehodit druhy motor s 1.8i na 2.5i vanos 141kw 192k staci mi len motor ? ci potrebujem aj prevodovku ,RJ, a kabelaz ...abo staci mi lepsie prerobit si auto na turbo 1.8i co je podla vas lepsie a nakladnejsie diky


no ked sa uz pytas ze ci je potrebne menit pri zastavbe z 1,8i na 2,5i aj kabelaz, riadiacu a pod tak mam takeho maleho tusaka ze zastavba dopadne velice zaujimavo :lol:
https://www.facebook.com/teamdriftgarage


e53 4,6is
e30 344i coupe
KTM exc 450 six days
e30 318is - ex
e91 320dA - ex
e46 330dA - ex
 
Užívateľov profilový obrázok
Don
Príspevky: 244
Registrovaný: 28.12.2011
Auto: BMW 318i E30
Kraj: Trenčiansky

Re: bmw e30 318i

Streda, 17. Októbra 2012, 20:12

VK-Tomas napísal:

no ked sa uz pytas ze ci je potrebne menit pri zastavbe z 1,8i na 2,5i aj kabelaz, riadiacu a pod tak mam takeho maleho tusaka ze zastavba dopadne velice zaujimavo :lol:

na vysledok som aj ja zvedavy.... :D rad by som si vypocul ten agresivny zvuk 6-hrnca s RJ 1,8čky.. :D
 
Užívateľov profilový obrázok
BouBou
Príspevky: 738
Registrovaný: 29.11.2008
Auto: 318i E30 Turbo M10
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trenčín

Re: bmw e30 318i

Štvrtok, 18. Októbra 2012, 09:46

Najlepsia je zastavba Turbo M40, ja to idem robit buduci mesiac Don-ovi kedze je ochotny investovat tolke tuke,,,v prvom rade co je najdolezitejsie je ze treba mat iste vedomosti a zrucnosti ked sa do toho chce clovek pustit, ani nehovorim kolko vedomosti a clankov a knih o Bosch jetronic mam v hlave su to dni co dni, studovania spojene s praktickym skusanim, podla mna clovek ktory ide robit turbo, musi vedet o motore vsetko, ja poznam a mal som rozobratu a videl som kazdu jednu posratu suciastku m 10 a viem ako funguje ci od vahy vzduchu az po warm up regulator a vstreky a clovek musi poznat ich princip cinnost, tak isto treba vediet dost a spalovani ladeni , aky efekt ma predstih na zmes pracovnu teplotu motora a tlak vyfukovych plynov, proste treba citat citat ucit sa a popri tom skusat, ja osobne bych siel do turba lebo nic sa nemeni v technickom okrem toho ze bude asi tak nie 116 koní ale 232 :D , vyrob si vyfuk mechaniku, a elektroniku, vstreky musia ist m3 alebo 535i m30 motronic 1.3 aby to stihali plnit, potom kupit eprom a naprogramovat podla typkov co uz robili podobne plany , stiahnut naprogramovat, naletovat do rj a da sa dostat na 250 koní , m40 to vydrzi lebo mam kompresiu iba 8,8 a je to oceloliatina,,
hovorim buduci mesiac zacinam m40tku robit, mozem sem kludne davat postup a tak
///..Kto nezažil nepochopí..///
E36 320i Coupe - Lagunengrun metalic
[size=150]E30 318i Coupe - M10 Turbo
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
popo3d
Príspevky: 246
Registrovaný: 17.7.2010
Auto: 318is
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: bmw e30 318i

Štvrtok, 18. Októbra 2012, 13:44

ak chces malo problevom swapni to iba na m42 podla mna ti to bude na zaciatok stacit

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných