Sobota, 4. Decembra 2010, 17:09
poznam tieto stavy 8 km do roboty a 8 km spat....to nie je fakt dobry prevadzkovy rezim, ale co, budem sa vyvazat viac, na to aby som dostal lepsiu prevadzkovu spotrebu? nie je ziadna veda na tom, ze najmenej zaplatis za naftu, ked budes co najmenej jazdit :-)
a najlepsia spotreba nie je ani o tom akou rychlostou ides, ale o tom pri akych otackach, ja nepovazujem dusenie motora za moc efektivne, najlepsie by sa malo spravat pri otackach kde je najvacsi krutak, s plnou podporou turba.
A este na margo Vpower diesla, nejde len o to, ze ci sa znizi spotreba, ale skuste si to preratat aj do penazi, ci skutocne sa znizena spotreba (ak sa vobec vplyvom tohto aditiva) nasledne nepredrazi cenou za toto palivo. Aditivum pouzivam, ale lejem si ho sam.
A odporucam vam precitat knizku od ceskeho autora "jazdim za 2,9l/100 km a vy? " alebo nieco take, tam je pekne popisane co vsetko vplyva na spotrebu auta.
momentalne sa hybem so spotrebou medzi 6 ~ 7 l/100km