Streda, 29. Augusta 2012, 21:37
v kazdom dife je vola, musi byt inak by bol oprety a zodral by sa/prehrial.
ked das olej, to tukanie by sa malo uplne stratit.
hrubym odhadom tam je tak 2nasobna vola ako by mala byt (skusenost >20 rozobratych difov)
ak si vyberal jadro, mohol si zamenit vymedzovacie podlozky pod prirubami,
kazda ma inu hrubku a daju sa v bmw objedna rozne hrubky cim sa nastavi vola.
treba si vzdy oznacit L a P stranu aj ktora priruba a poskladat to s5 rovnako.
trochu ma vplyv aj ci si povolil priruby a ci si ich dotiahol na rovnaky moment ako boli.
mozno je 3.73 z automatu, ale kratsi dif (vyssi pomer) je fajn, auto bude zivsie,
akurat sa znizi maximalka a mozno o par deci zvysi spotreba na dialnici,
lebo pri poslednej rychlosti ked zatazenie je male budes mat vyssie otacky.
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
