... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
ROBO BMW
Autor témy
Príspevky: 85
Registrovaný: 16.1.2010
Auto: BMW E46 330Xi
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptov

Strata výkonu motora

Pondelok, 13. Augusta 2012, 19:18

Chlapi nazdar.
Mám E46, 330Xi. Menil som tesnenie pod olejovým filtrom (to medzi blokom motora a blokom ol.filtra), taktiež olejový separátor ( tlakový ventil). No keď som auto zložil, tak som zistil, že nejako trochu stratilo výkon. Na diagnostike mi vykazuje chybu:
P0014 - B Camshaft Position - Timing Over-Advanced or System Performance (Bank 1)
Čože by to mohlo byť?
Dik za pomoc
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: Strata výkonu motora

Pondelok, 13. Augusta 2012, 23:11

nepoodpajal si nejake konektory ktore si nasledne nezapojil ? Alebo hadicky ?
Predpokladam ze to ma na volnobehu nekultivovany chod...
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
ROBO BMW
Autor témy
Príspevky: 85
Registrovaný: 16.1.2010
Auto: BMW E46 330Xi
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptov

Re: Strata výkonu motora

Utorok, 14. Augusta 2012, 07:04

michaltt napísal:
nepoodpajal si nejake konektory ktore si nasledne nezapojil ? Alebo hadicky ?
Predpokladam ze to ma na volnobehu nekultivovany chod...


No jasne, že som musel poodpájať konektory aj hadičky. Alternátor bol von aj celý olejový filter. Ale 3x som to pozeral a všetko je zapojené. No na voľnobehu s motorom trošku trasie a otáčky bývajú bežne okolo 750, teraz má tak 805/min. Okolo sania počuť také šušťanie, ani za svet sme neprišli odkiaľ to ide. Striekali sme aj éter okolo sania, že ak niekde je podtlak, tak by zdvihlo otáčky, no nič. Olejový separátor je nový, možno z neho ide ten zvuk. No neviem.
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: Strata výkonu motora

Utorok, 14. Augusta 2012, 07:44

zapojili ste cidlo vacky (18) a solenoid vanosu (2) obe na sacej strane? Popripade neprehodil si ich medzi sebou?



Obrázok Cylinder Head Vanos - BMW parts catalog
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: Strata výkonu motora

Utorok, 14. Augusta 2012, 09:44

guma na škrtiacej klapke od vzduchového filtra,pozri či si ju dobre nasunul,včera sme to riešili pri výmene olejoveho separatora,tiež sikot.....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
ROBO BMW
Autor témy
Príspevky: 85
Registrovaný: 16.1.2010
Auto: BMW E46 330Xi
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptov

Re: Strata výkonu motora

Utorok, 14. Augusta 2012, 10:30

[quote="jararak"]zapojili ste cidlo vacky (18) a solenoid vanosu (2) obe na sacej strane? Popripade neprehodil si ich medzi sebou?

Konektory sú zapojené a asi ich neprehodíš medzi sebou. Jednak každý má inú dľžku kábla a tiež tie konektory majú v sebe také drážky, takže ich nenasadíš hocijako. Skôr ešte popozerám káble, či som náhodou pri odkrúcaní toho separátora nejaký kábel nenatrhol, neodlomil. Sú pod tými vlnkovými chráničkami, takže káble nevidno.
Naposledy upravil/-a ROBO BMW v Utorok, 14. Augusta 2012, 10:52, upravené celkom 2 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
ROBO BMW
Autor témy
Príspevky: 85
Registrovaný: 16.1.2010
Auto: BMW E46 330Xi
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptov

Re: Strata výkonu motora

Utorok, 14. Augusta 2012, 10:50

[quote="TT-SIMIK"]guma na škrtiacej klapke od vzduchového filtra,pozri či si ju dobre nasunul,včera sme to riešili pri výmene olejoveho separatora,tiež sikot.....[

No ja som sanie neodoberal. Ale môže byť, že keď som odkrúcal separátor, tak som niečim pohol. Pozriem to. Len je tam ťažký prístup. Najlepšie by bolo mať motor von :-))))
Ono to na voľnobehu tak z popod sania šuští a keď mu jemne pridáš, tak to tak zašuští, ako keby potiahlo falošný vzduch. Ale do otáčok ide. A príznaky za jazdy:
pred chybou keď som razom zošľapol pedál, tak to zaakcelerovalo okamžite ( spolujazdec si oklepal hlavu o opierku), teraz to zrýchľuje tak plynulo, miestami ako keby motor dusilo. No zatiaľ asi toľko - popozerám

Je to tá guma pod číslom 2 ?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 15&lang=cs
 
Užívateľov profilový obrázok
H@wky
Príspevky: 484
Registrovaný: 28.12.2008
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: TN, Dca, IL

Re: Strata výkonu motora

Piatok, 23. Augusta 2013, 11:57

ako si to nakoniec vyriesil ?
 
Užívateľov profilový obrázok
januar
Príspevky: 773
Registrovaný: 18.9.2007
Auto: e90 320i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Malacky

Re: Strata výkonu motora

Nedeľa, 25. Augusta 2013, 20:52

to by aj mna zaujimalo lebo taky isty problem mam ja teraz stale po vymene separatpora

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní