Nedeľa, 12. Augusta 2012, 14:06
V stručnosti:
Rupla mi expanzka na chladiči,ručička teploty skočila do červeného-vypol som motor.
Vymenil sa chladič a jedna hadička čo slzila. vody trošku ubúdalo podľa záťaže tak cca 1dcl na 1000km.
Teraz sa mi to začalo znovu prehrievať,tlakuje hadice,viečko našťastie odpúšťa tlak,
no z oleja mám parádny francúzky dressing a z výfuku ide biely dym.
šróby do hlavy,všetky tesnenia čo budem zhadzovať som objenal nové takisto aj napínaky na reťaze.
momenty na všetky skrutky som si zohnal návod ako taký mám.
Len by som chcel vedieť ako potom správne načasujem motor,ako know-how mám ale tým anglickým návodom ani za boha nerozumiem.
ALE!! mám dať líznuť hlavu alebo sa na to vykašľať a modliť sa že hlavu nepokrivilo? A potom čo s tým hrubým tesnením keď bude hlava líznutá? Nebude motoru vadiť vyššia kompresia? Díky chalani.