... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1
dodo68 napísal:Nazdar chalani ..Viete mi niekto poradiť akí(MAX) tlak ma davat turbo na motori 325tds..Dakujem
 
 
 
											 . inak TDSko na volnobeh hlasi hodnotu hodne pod barometricki tlak ale to už som tu volade rozoberal. Pravdepodobne to bol len tah automobilky aby ten motor nešiel bohvie ako a aby mal len 66kw lebo bi sa asi ine auto z dieslovim motorom a objemom 1.7 nepredalo ak by malo plný potencial na tu dobu
. inak TDSko na volnobeh hlasi hodnotu hodne pod barometricki tlak ale to už som tu volade rozoberal. Pravdepodobne to bol len tah automobilky aby ten motor nešiel bohvie ako a aby mal len 66kw lebo bi sa asi ine auto z dieslovim motorom a objemom 1.7 nepredalo ak by malo plný potencial na tu dobu   
  
 
											SurrendeR napísal:pokial viem, tak turbo motory mavaju na volnobehu kusok pod atmosferickym tlakom , cize jemne do minusu..
koli tomu ze turbo netlaci, navyse je tam podtlak .. to co motor nasava a brzdi ho vzduchovy filter..
aspon takto to chapem..
 čiže oklamanín snimača na stalich 1000mbar sa posunieš trochu bližšie k tomu "zaberu turba" aj ked je to vlastne v skutočnosti zmena predvstreku a davky lebo TDSko nema variabelne lopatky v turbe aby nahnalo vysoký tlak aj v nizkych otačkach.
 čiže oklamanín snimača na stalich 1000mbar sa posunieš trochu bližšie k tomu "zaberu turba" aj ked je to vlastne v skutočnosti zmena predvstreku a davky lebo TDSko nema variabelne lopatky v turbe aby nahnalo vysoký tlak aj v nizkych otačkach.  
 
											 slúži na to že keď turbo dosiahne požadovaný tlak tak ten ventil pomocou toho tiahla otvorí obtok vo výfukovej časti turba aby mali kde unikať plyny a nezvyšoval sa ďalej tlak, nastavovaním toho tiahla (na konci je závit) môžeš nastaviť aby to neskôr otváralo ten obtok a tým zvyšovať tlak turba, ale bez úpravy RJ to nemá význam, najlepšie je továrenské nastavenie
  slúži na to že keď turbo dosiahne požadovaný tlak tak ten ventil pomocou toho tiahla otvorí obtok vo výfukovej časti turba aby mali kde unikať plyny a nezvyšoval sa ďalej tlak, nastavovaním toho tiahla (na konci je závit) môžeš nastaviť aby to neskôr otváralo ten obtok a tým zvyšovať tlak turba, ale bez úpravy RJ to nemá význam, najlepšie je továrenské nastavenie