Ja som mal tento problem. Prvych 10km ked prevodovka nebola uplne zohriata pri preradovani vydavala taky zvuk ako zotrvacnik v anglicaku, ako keby sa o seba treli kovove platne. Cim viac som mal stlaceny plynovy pedal, tym silnejsi zvuk bol a dlhsie trval. Takze radsej som chodil len na 3ke kym sa nezohriala

Vcera som bol vymenit olej, filter, tesnenie a uz to prestalo robit. Cital som na E38.org niekolko pribehov o tom ako 5HP30/24 kvili ked ma neoriginalny filter oleja. Ten nema vystuzenu filtracnu penu cize sa pod tlakom oleja scucne a drzi v sebe olej, takze prevodovku ochudobnuje o cast oleja. A prevodovka dokaze spravne fungovat len ked v nej koluje presne stanovene mnozstvo oleja. Neviem ci TDSa mali GM, alebo ZF prevodovku, ale pricina bude podla mna rovnaka. Kup si origo filter z BMW alebo z nejakej stranky kde dodavaju diely na prevodovku priamo od vyrobcu a daj si rovno vymenit olej.