Mas to dost zatecene a na tvojom mieste by som skusil opravit prekovene otvory - hlavne tie co boli najtmavsie zoxidovane a pre istotu aj spoje co s nimi suvisia (vidno na 2. fotke). Spoje su vacsinou dobre zalakovane, prekovenia nie a niekedy moze byt problem aj s poskodenymi suciastkami resp. okolo spajkovacich ploch ale to dobre vidno.
Treba mikropajku, spajkovaciu pastu a lupu alebo dobry zrak. Lupou treba po vycisteni skontrolovat vsetky miesta co boli zoxidovane (mas nafotene, po vycisteni uz nebudes vediet kde to bolo) - mozno nieco najdes. Vsimni si hlavne ako vyzeraju neposkodene prekovene otvory, ak poskodeny vyzera inac skrabni donho trosku ihlou ci je tam cervena med alebo uz iba nieco cierne a malo vodive.
Da sa aj merat, vizualne si zistis skadial a kde ide ten spoj cez obidve strany polsaku, cez prekovenia v tej zatecej oblasti (mozes poznacit prislusne cinove spoje liehovou fixou aby si ich nestratil ked kym chytis do ruky merak) - pri merani to musi pipat.
Co sa tyka samotnej opravy, bud si najdes blizko diery z obidvoch stran nejaky cinovy spoj, cez dieru prestrcis drotik a na obidvoch koncoch pripajkujes alebo si opatrne oskriabes plosky na ktore drotik prispajkujes (pastou nesetri, potom umyjes - hocicim, bez elektriky nevadi ani voda

).
Sanca na opravu je myslim dost vysoka, koli cene dielu sa tomu oplati nejaku hodinku venovat.