... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
bruttus1313
Autor témy
Príspevky: 15
Registrovaný: 19.7.2011
Kraj: Žilinský

Znovu a znovu EGR ventil

Pondelok, 7. Mája 2012, 09:47

Caute,
potrebujem poradit..hladal som..ale nic podobne som nenasiel. Cez vikend som cistil EGR, bol zasrany ako c.ganske hracky. Nasledne som ho chcel zaslepit skrutkou do hadice. Po asi 20 km chyba na palubovke( zlty asi motor:) ), takze Inpa, chyba vymazana, hadicka vratena na egr ventil...po 100 km, zase, vymazana chyba...teraz po ceste do prahy vyskocila zase ta chyba asi po 300 km. Napada niekoho nieco? Este mi zacal k tomu blbnut termostat...nedosiahne stred, po vytiahnuti klucika a nastartovani je v strede:))) no holt pojde novy.
Stve ma ten ventil. Prikladam nieco z Inpy
Prílohy
inpa.xls
(587 KiB) 300 stiahnutí
 
dimensionone
Príspevky: 744
Registrovaný: 21.6.2010
Auto: 318d(F31)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Viničné

Re: Znovu a znovu EGR ventil

Streda, 9. Mája 2012, 12:50

Čo máš za auto?

Ak je to EUR4 verzia, ten EGR nie je možné takto zaslepiť. Treba to dať na diagnostiku - takú s diagnostickými funkciami napr. DIS pre staršie alebo ISTAD pre novšie autá. Je tam test na celý okruh - váha vzduchu, MAP, egr, sanie, podtlaky ... Obvykle, keď je EGR zasratý, tak auto má dosť km a chybné tam môžu byť ďalšie veci. Ešte jedna vec - neviem ako bol zohriaty motor - no INPA ukazuje teplotu len cez 30 stupňov. Ak ti to nehreje správne - môžu byť chyby aj v termostatoch...
 
bruttus1313
Autor témy
Príspevky: 15
Registrovaný: 19.7.2011
Kraj: Žilinský

Re: Znovu a znovu EGR ventil

Piatok, 11. Mája 2012, 07:55

Je to 320cd, 12/2003. zhodim to znova cele, vymenim hadicky ovladania...atd....
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Re: Znovu a znovu EGR ventil

Utorok, 15. Mája 2012, 12:06

bruttus,
riesil som to na vlastnom a dospel som k nasledovnemu:

-na EU4 nie je mozne EGS ventil len odpojit, krabica to
pomocou rozdielov v lambda hodnotach zisti a hodi ta do nudzoveho rezimu
(to uz mas vyskusane) :thumbup:
- po dlhych uvahach som sa rozhodol EGR nehat zapojeny (ma aj (niekolko)
pozitivnych funkcii)
- treba sa snazit tankovat co najmensi sajrajt, pripadne spalovaniu trosku
pomoct KVALITNYM aditivom a psychicky sa nastavit na pravidelny servis
sacieho potrubia, mozno kazdych 70-80tis. To je dan za emisie na tych
dnesnych uuuzasne vyvynutych motoroch a pravadzke s naftou z Rodnej hrudy...
- je este jedna vec ktoru mozes urobit:
V riadacej jednotke motora existuje tzv. "korekcna hodnota" EGR ventilu,
prakticky je to hodnota, ktora priamo ovplyvnuje pomer cerstvy vzduch
a spaliny. Touto mozes znizit pomer primesavanych spalin na minimum bez
vedlajsich ucinkov. Tym sa zanasanie sania VYRAZNE obmedzi, takze ho
mozno uz na tomto aute ty ani nebudes cistit 8)
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)
 
bruttus1313
Autor témy
Príspevky: 15
Registrovaný: 19.7.2011
Kraj: Žilinský

Re: Znovu a znovu EGR ventil

Pondelok, 21. Mája 2012, 08:21

Ahoj,
davam to najlepsie od SHELL + VIF aditivum.
na tu korekcnu hodnotu sa pozriem...Inpa mi to ukaze? skusal si?
vdaka za info
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Re: Znovu a znovu EGR ventil

Pondelok, 21. Mája 2012, 08:57

nie,
myslim, ze na toto bude treba DIS
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných