diLucca - výhodou veľkého turba a veľkého objemu je že nemusíš tlačiť veľa aby si dosiahol pekný výkon, s takým turbom stačí 0,5-0,6bar a máš cez 300koní (samozrejme s dobrým palivovým systémom a managementom motora)
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
ViktorDDD: Momentalne sa chystam na svojom zgeneralkovat hlavu, a potom zrejme turbo, ale radsej si priplatim za KIT so vsetkym, mal by tlacit okolo 0.46bar a 280koni uz na kolesach, so seriovym motorom, odskusane aj na vyjazdenych kuskoch a motor stale drzi.
však toto, máš poriadny objem, k tomu keď sa dá turbo príslušnej veľkosti a nie malé prdítko tak máš celkom slušný výkon (napr. tých 280 pri necelých 0,5) keď sa pustíš do toho tak všetko foť rád čumím na takéto prestavby
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."