... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

bmwtt.sk

Užívateľov profilový obrázok
Kallon
Auto: VW Passat Variant
Kraj: Nitriansky

Re: Aditivum

Piatok, 2. Decembra 2011, 23:55

Patkola1 napísal:
Dobre tak sa nie že bojím ale mám obavy ale dnes som volal s mechanikom a povedal že to bude v pohode, keď by ste s niečim nemali skúsenosť a bola by pred vami 1800km cesta a máte niečo naliať do nádrže čo tam robí čistky a hlavne keď ľudia tu píšu že to čistí a upravuje chod motora a neviem čo všetko ešte tak by ste tiež mali obavy pretože tie systémy sú už také háklivé.Keby to mám naliať tu a sa to poserie tak to dám mechanikovi ale čo urobím niekde na nemeckej dialnici??Rovno by ma tam jeblo.Ale nikdo sem jasne nenapísal Nalej bude to OK !!!!! Nalejem doma ten VIF ako píšete a na cestú natankujem V Power!

nikto nema vestiacu gulu aby ti mohol povedat: Nalej bude to OK !!!!!

ja keby som bol v tvojej situacii, tak by som aditivum nalial az ked sa vratim z tej cesty.
VW Passat Variant, 140kW,´18
PEUGEOT 308 SW, 73kW,´16
LADA Granta Liftback, 72kW,´17
LADA Kalina SW, 72kW,´17

EX:
SKODA Octavia Combi, 110kW, ´17
PEUGEOT 301, 68kW,´14
ROVER 25, 63kW, ´00
CITROEN C3 Picasso, 68kW, ´13
SUZUKI SX4, 88kW, ´12
BMW E90 320D, 120kW, ´06
BMW E36/5 318ti, 103 kW, ´97
OPEL Ascona C, 1.6 SR, 55kW, ´82
ŠKODA 120LS, 40,5kW, ´86

Didymus
Auto: E63 630i
Kraj: Bratislavský

Sobota, 3. Decembra 2011, 00:31

Robite z toho jak keby teraz mu slo vybuchnut auto...VIF alebo Castrol TDA tam kludne daj, ani to nezistis, ze to tam mas.
EX - BMW E90 320d
Obrázok

košud
Auto: BMW E90 320d
Kraj: Prešovský

Sobota, 3. Decembra 2011, 02:11

Tiež dávam VIF, bolo mi odporučené, takže skúšam.
Inak kde tankujete?

Patkola1
Autor témy
Auto: BMW 330 XD Touring
Kraj: Trenčiansky

Sobota, 3. Decembra 2011, 18:52