... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
Patkola1 napísal:Dobre tak sa nie že bojím ale mám obavy ale dnes som volal s mechanikom a povedal že to bude v pohode, keď by ste s niečim nemali skúsenosť a bola by pred vami 1800km cesta a máte niečo naliať do nádrže čo tam robí čistky a hlavne keď ľudia tu píšu že to čistí a upravuje chod motora a neviem čo všetko ešte tak by ste tiež mali obavy pretože tie systémy sú už také háklivé.Keby to mám naliať tu a sa to poserie tak to dám mechanikovi ale čo urobím niekde na nemeckej dialnici??Rovno by ma tam jeblo.Ale nikdo sem jasne nenapísal Nalej bude to OK !!!!! Nalejem doma ten VIF ako píšete a na cestú natankujem V Power!
bmwbanan napísal:uz som isiel naliat VIF, ale som sa predtym opytal na nazor kamarata mechanika, kde chodim a povedal ze on by nedaval a aj majitel servisu suhlasil ze nie.... ze nove technologie mozu byt nato haklive a trysky mozu pustit (samozrejme ze nemusia)... ale prave sa u nich menila tryska na starsom pasate PD a cena tej trysky bola 600 € cize common rail bude este drahsia a keby mi to prislo menit kvoli tomu, ze som tam dal VIF tak ma ... zevraj shell V-power ma cistiace schopnosti a obcasne natankovanie tohto paliva moze pomoct a urcite nemoze uskodit :)
- 100 ludi, 100 chuti.... ale blba zhoda nahod a 4x tryska = 2500 €
eko.fresh napísal:
Pytat sa v servise na radu je smisne, vsak by prisli o biznis.
v power udajne zvysi cetanove cislo nafty, no podla testov tomu nie vzdy bolo tak.
Vif nielenze zvysuje cetanové cislo ale aj zlepsuje mazivost, ochranu proti korozii a potlaca penienie.