Utorok, 13. Októbra 2009, 20:37
Takze mam taky problem ze sa mi rozpadla vrtulka pumpy,tak som kupil novu pumpu,jazdil som s nou asi 3 dni,vydrzala az po prve vytocenie motora (cca 4500ot)zrazu rana a pozrel som a vrtula sa kymacala,tak som myslel ze je uvolnena ,ale v tom tele tej pumpy sa oska uplne kymacala,tak som to dal na vymenu a druhu pumpu cakal test,hned jak sa mi zohrial motor som mu upalil a to iste,viskospojka je v poriadku,ale neviem ci to je blbou pumpou alebo mam volaco spatne ja,ak mate niekto takuto skusenost tak skuste napisat,ale zaujimave je to ze ta pumpa pred tym drzala,az kym sa teda vrtulka nerozpadla,a voda mi z chladica vyteka velmi cista.
Dalsi problem,cinkal mi zotrvacnik,zohnal som taky v dobrom stave,tak som ho vymenil,zistil som ze starter je v prdeli tak aj ten som vymenil,ked som vsetko nahodil,auto som nastartoval a drzalo tak 2 minuty a padol volnobeh,tak tomu nerozumiem,odvety ked stoji dlhsie,napriklad stal cez vikend,zase,drzal tak 2 minuty a potom padol,skusil som aj zapat klimu ,kvoli zvyseniu davky,klimovy kompresor tam nemam ale myslim ze riadiacia jednotka dostala signal pre zvysenie otacok a volnobeh drzi,ale ked myknem rychlo volantom tak zhasne,musim mat nohu na plyne ked tocim rychlo....Mozno sa tam nieco pri umyvani vapkou odpojilo,ale neviem co ...skuste poradit co ma na to vplyv,pred tym ako smo menil zotrvak a umyval motor vapkov,auto chodilo ukazkovo,az na starty ktore boli spatne kvoli rozbitemu starteru.....
Dalsi problem ,pri startovani nehavam volakedy naftove flaky,ale nie vzdy,ale iba pri startovaniu,pozeral som prepady na tryskach a vypadaju v poriadku,kade to este moze tiect?