35d sme kupili koncom leta. Ma sice viac nalozene co sa vybavy tyka (komfortne sedacky, nappa, cierny strop, atd.) ale malo aj viac nabehane (178tis). Serviska samozrejme bola, aj ostatne papiere a naznaky napovedali ze su realne...
Kilometrom sa mi nechce verit, 535d si nekupuju ludia co jazdia 20tis. rocne, ale mylit sa mozem. Volant je dost opotrebovany a oproti tomu co mame doma vyzera o dost horsie, ale to je vec precalunenia a budes si mysliet ze ho mas novy. Skor by som sa bal toho co napisal airbone, na palubovke som si vsimol prasklinu a tak isto aj na drevenom oblozeni pod volantom, na detailnom zabere na idrive to vidno... (ale moze to byt aj odraz). Kluc mame aj my "stary" a tak isto mame rocnik 2005, len mi tam chyba treti (taky cierny bez alarmu). Ked si dobre spominam tak prvy rok produkcie e60 (alebe dva) sa 535d ani nerobila... Inac asi klasika, auto dobre preklepnut a vyskusat vsetko co sa da. A vyhrievanie ti chybat bude, auto bez neho si uz asi nekupim. Teraz v zime je to na nezaplatenie

Co sa tyka motora je to delo, taha stale a zatial (co neje dlho) som nikdy nepocitil deficit vykonu. Skor by som povedal ze na bezne jazdenie je to az vela. Spotreba je tiez prijatelna (6l necakaj) a co tak citam fora a porovnavam s realitou tak od 530d velmi neodskakuje. Len tie dve turba par ludi strasia, ale ked skusis budes vysmiaty.
Este naklady: za tie tri mesiace sa menila baterka, tesnenia pod sanim, skontrolovanie klapiek (su tam tie novsie, umelohmotne s vacsim priemerom a vsetky OK) a sada zimnych kolies. Letne budu musiet byt tiez nove, tie co tam boli neboli nejake zle, len ich nejak rychlo zodralo, ale ten vykon nejak musi preniest na cestu

. Takze to neje len o samotnej kupe, ale to asi uz vies...
