Sobota, 19. Novembra 2011, 11:12
keby nebol motor ukostreny,tak by ani neštartovalo, kedže štarter je kostreny od motora,to znamená,že motor je ukostreny ked štartuje, ja typujem tu jednotku,že je zla!!!davali ste novu????Ja su idem tiež menit,lebo žhaviče mám nové, už to nemá čo iné byt.....ta žhaviaca jednotka je napajana od štartéra 6mm kablom,máte ho zapojený??? Treba skontrolovat poistku v tom sivom bloku pri rj motora, je to poistka F2 20A či je ok, ta tiež rieši spinanie tej jednotky......pri žhavení musi motor mat určiteé splnené podmienky,inak auto nežhaví:
Preheating
At coolant temperatures below 25°C, there is a preheating period of 0.5 seconds. The preheating period increases as the temperature falls, reaching a maximum of 2.7 seconds at a coolant temperature of less than -25°C.
Activation of the glowplug system on the instrument cluster only occurs at coolant temperatures below 0°C.
After-heating
At coolant temperatures below 30°C, there is a temperature-dependent after-heating period to improve idling and exhaust emission characteristics.
Start preheating
Start preheating takes place for approx. 10 seconds if after the preheating time has elapsed the engine is not started and the ignition remain on.
translate
predhrievanie
V chladiace teplote do 25 ° C, je predohrev dobu 0,5 sekundy. Predhrievanie období sa zvyšuje teplota klesá, dosahuje maximálne 2,7 sekundy na chladiace teplote nižšej ako -25 ° C.
Aktivácia systému spaľovacím na prístrojovej doske sa vyskytuje iba na chladiacej kvapaliny teplotách pod 0 ° C.
Po ohrevu
Pri teplote chladiacej kvapaliny pod 30 ° C, je závislé na teplote vykurovacieho obdobia po zlepšení voľnobehu a emisné parametre.
Začiatok predohrev
Začiatok predohrev prebieha po dobu cca. 10 sekúnd po uplynutí doby predohrev motora nie je spustená a zapaľovanie zostanú.
Naposledy upravil/-a
TT-SIMIK v Sobota, 19. Novembra 2011, 11:20, upravené celkom 1 krát.