... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
Xtremeg napísal:zdravím vas,
vyskytol sa problem pri startovaní a neviem co s tym. auto startovalo v poriadku no potom uz len na druhy krat nakoplo, na dalsie nastartovanie kedy tedy na druhy krat ale stupnovalo sa to na treti, stvrty, piaty. Tak sme mysleli ze baterka nepomohlo to a nechalo ma vysiet tak sme skúsili nastartovat cez kable z druheho auta čo je bežná vec. co cert nechcel kable sa vznietili (boli zapojene spravne + na + atd.)a auto uz ani nepotoci po otoceni klucom.
Poistky v skrinke vypadaju ok, kontrolky svietia tak ako maju, svetla tiez v podstate vsetko.
je to odpaleny starter?ci nieco iné? nie je tam nejaka poistka od baterky k starteru?alebo treba diagnostiku? nevyznam sa v tom.
dakujem za odpovede a rady.
dds napísal:Ak pises ze sa ti vznietili kable tak by som urcite pozrel taku krabicku s poistkami co je zapojena hned za baterkou na + kably zasuchnuta pod kobercom blatika. Su tam dve poistky z medeneho pliesku tusim 50/100A hodnoty si presne nepametam.
quattro napísal:Neviem prečo ale každému komu neštartuje auto hneď mení baterku.![]()
![]()
Keby bola zlá baterka tak ti ani nepretočí štartér. Ani na prvý ani na druhý ani 150 krát. Káble ti zhoreli možno preto lebo boli tenké. (Vieš také z kauflandu alebo z tesca). Ak sa tu pohrabeš na fóre tak by si mal nájsť servisný manuál na tvoju e46. Tam nájdeš najzákladnejšie veci ktoré by si si dokázal skontrolovať a prípadne vymeniť aj sám. Začni palivovým čerpadlom - nájdeš ho pod zadnými sedačkami. Kľúčik do zapaľovania a počúvaj či natiahne naftu alebo nie. Ak áno ideš ďalej. Palivový filter atď.......
dds napísal:Ak pises ze sa ti vznietili kable tak by som urcite pozrel taku krabicku s poistkami co je zapojena hned za baterkou na + kably zasuchnuta pod kobercom blatika. Su tam dve poistky z medeneho pliesku tusim 50/100A hodnoty si presne nepametam.
Xtremeg napísal:
Poistka je 250A a je v poriadku.
Xtremeg napísal:tak nakoniec to boli uhliky a palivovy filter.
dik ludia za námety...velmi nápomocné
Xtremeg napísal:Vymen palivovy filter...
mne po oprave auto startuje ako nic. a presne toto iste sa dialo mne. sak si precitaj temu.
no za opravu som platil 40€ ale uhliky netusim co stali. Filter 12€ + uhliky + robota = 40€ takze nebude to vela...pár eur.
BrunoSoprano napísal:
presne, jak som spomínal hneď nazačiatku,že to bude s palivovým filtrom, stačí,že je ubchatý ,a aj kedˇ prepúšťa naftu,tak slabo a nenaštartuje. ale Chlapčisko predtýmto,čo spomínal,že po 2dnoch nevie naštartovať, môže mať aj žhaviče už zlé+ aj ten filter treba meniť. lebo ubchatý filter sa prejavuje až po pár hodinách státia . ja som mal taký problém istý, auto mi raz začas nechcelo naštartovať,potom som zaparkoval pred frajerkou. po dvoch hodinách som chcel ísť preč a už som nenaštartoval . Samozrejme , na druhý deň auto s lanom na diagnostiku sme ťajhali 20km ,diagnostika neukázala nič a mechanik mi povedal,že črpadlo K.O, že mu mám priiniesť 1000€ na repas na druhý deň,že to vymontuje a pošle do MaĎarska. Tak som mu povedal,že to ho radšej jebnem do váhu to auto,ako keby som mal zas do neho dať 1000€ :-))) tak sme auto zalanovali, a odtiahli domov. došiel sa na to pozrieť daľší "špecialista na BMW" s diagnostikou, napichol OBD a taktiež povedal ,že Vp44 K.O. ,pritom ked je čerpadlo BOSCH VP44 k.o, tak by malo vypísať fuel pumpe defekt alebo takú prkotinu... tak som sa nasral vymontoval filter palivový,že to neni možné, zašroboval nadoraz bez filtra a štartoval a auto Brrrrrrr, chycilo našupu. Mechanik skoro odpadol, od hamby odišiel domov, radšej ani za diagnostiku nič nevypýtal , keď som ho vyzistil.že ma chcel spraviť o 1000€je rozdiel oprava za 1000€ alebo len filter za 10€
![]()
![]()