Štvrtok, 29. Septembra 2011, 16:02
univerzalny kit ti bude nanič lebo je to drahé a aj tak potrebuješ kopec ďalších dielov, keď z toho nechceš extrémne výkony ale stačí ti napr. +50%, tak vnútro môže ostať, ale neviem prečo chceš turbovať 2,0, kúp si 2,5i vymeň motor a pusti sa do toho, lebo pri rovnakej investícii dosiahnuť 150-160kW alebo cez 200kW nie je jedno, a pri tom koľko do toho nasypeš bude cena samotného motora skoro nič, potrebuješ aj lepšiu spojku, samosvor aby si mal nejakú tú trakciu, nové zvody na mieru, turbo, IC, vzduchové vedenie, komplet výfuk, a ešte kopec ďalších dielov, nejakú programovateľnú RJ napr. VEMS, alebo niečo podobné, a niekoho kto to vie dokonale naladiť
možno sa ti podarí zmestiť do nejakých 4000€ dokopy a pri rozumnom tlaku sa ti ani motor nerozsype a môžeš mať cez 200kW na tej 2,5i
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."