Zdravím páni, takže môj problém:
Mám E34 525 TDS r.v.92 a po smrti môjho motora som ho vymenil za motor z E36 r.v. 96. Elektriku a celú káblovačku som nechal svoju pôvodnú, vymenil som len motor, ale nešiel naštartovať, ani roztiahnuť. Po špekulovaní a diagnostike sme prišli na to, že je je chyba potenciometer servomotora vstrekovacieho čerpadla, proste po otočení kľúča cvaklo 2x v ňom - po rozobraní a prezretí otvorilo a hneď aj zatvorilo prívod nafty. Keďže ja mám ten starší typ vstrekovacieho čerpadla tak to asi nepripadalo v úvahu založiť tam moje (tuším iná príruba). Nakoniec sme prehodili z toho pôvodného celú tú vrchnú elektrickú časť na to nové čerpadlo a tam už prívod otváralo. Ale problém je ten, že auto síce konečne štartuje, ale má strašne vysoké otáčky na voľnobehu - cca 1300 a neklesnú ani po zohriatí. Ako keby dávalo príliš veľkú dávku nafty a nižšie už ísť nemôže. Neviem či tam je nejaký iný doraz alebo čo... A ešte sa mi zdá že aj na plyn reaguje veľmi ostro - trochu pošteklím plynový pedál a otáčky hneď idú nad 3000 ot/min.
Neviem či by niekto vedel poradiť či tam bolo už iné káblovanie v konektoroch alebo niečo podobné že prečo to s druhým čerpadlom nekomunikuje a neštartuje, prípadne ako znížiť dávku otáčky a dávkovanie pri súčasnej skladačke...
Ešte k tomu: neviem či to má s tým niečo spoločné ale teraz tam mám to novšie plastové sanie takže nemám kde zapojiť konektor na čidlo teploty ktoré v tom starom hliníkovom saní bolo, a zase tu je navyše nejaký konektor pri hadici do turba a tam zas nemám čo zapojiť lebo ja som ho tam pôvodne nemal - to len tak na okraj...
Dík za každú radu...
