... všetko o BMW ...
sklenus napísal:...Nový motor treba s druhou RJ spárovať cez diagnostiku...
luky2208 napísal:je RJ,modul imobilizeru a kluč z jedneho auta tak motor musí bežať !!! A bude jedno či tam bude čerpadlo z E34,E36,E39,E38.
Patricius napísal:luky2208, máme tam teraz nahodenú hlavu s mechanickým potenciometrom, a to ide vcelku v pohode, až na to nepatrné kolísanie otáčok. Máme druhú hlavu, ktorá je 100% dobrá a to je tá z magnetickým behúňom, no a na súčasnej RJ nejde, len 2x cvakne(asi ten behúň, akokeby to RJ nerozozná). Avšak vieme, že na inej RJ tá hlava a teda celé čerpadlo išlo a na to treba pravdepodobne novšiu RJ, alebo to spárovať, ale tak ak vravíte, že sa to nemusí párovať, ako inak to rozchodiť?
No a tie motory boli oba otestované a plne funkčné, došlo len k prehodeniu z auta do auta.
Je možné, že je to rozdielnym softom v RJ, boli tam nejaké rozdiely?
Patricius napísal:v nasom pripade je to vysuchana ba az zodrata cast plochy behuna v elektronickej hlave cerpadla...znama to zavada od opotrebenia trenim. Behun nema dobra kontakt v danych otackach, tak hlada inu polohu a tym kolisu otacky. Preto chceme rozchodit inu elektr.hlavu kde je pridavanie plynu na magnetickom
principe, pouziva sa aj v e39.