Streda, 3. Augusta 2011, 10:36
"Zakasliava" sa mi motor ked je vychladnuty. Po nastartovani ked hned zaradim D alebo R, idem bez plynu rozbeh na automate 800rpm, prvych 30 sekund sa trochu auto "cuká", prejavuje sa to jemne aj v otackach. Po cca 30-60 sekundach to uplne zmizne a uz sa to neobjavuje vobec.
Pocitovo je to akoby zostal natieknuty benzin vo valcoch/valci z nejakeho pretekajuceho vstrekovaca, a po spaleni sa to vyriesi samo, alebo nieco podobne. Nezhorsuje sa to vsak casom, teda nie je ziadny rozdiel medzi chladnutim motora 4 dni a 1 den. Preto si myslim, ze pretekajucimi vstrekovacmi to nebude. Dokonca niekedy sa to neprejavuje vobec, niekedy viac. Mozno je to aj benzinom (?).
Volnobezne otacky v P a N su vporiadku (1000rpm).
Motor je E60 V8 N62TU, 225 kW. Nedavno som daval nove plne iridiove sviecky NGK, gap je 0,8mm. BMW tam z fabriky podla realoem.com dava laser-iridiove NGK s gapom 1,1 mm alebo BOSCH medene s gapom 1mm, zrejme sa na vymenu mozu pouzit obidva typy podla toho co ma servis na sklade.
Uz som to dal do servisu ale obavam sa, ze na to nepridu a kazdopadne ma zaujimaju vase nazory. Vdaka.