Tak pani, prave som bol riesit velmi podobny problem. Nastartoval som za studena: 600 - 700 otacok a poprdkaval. Ako keby mal kazdu chvilu zdochnut. Potom som odjazdil, a ked som zasa nastartoval za tepla musel som pridat plyn aby sa chytil a ked sa chytil tak po dvoch sekundach isli otacky dole a skapal bez ohladu na to co som robil s plynom. Supol som to na diagnostiku a zistili sme ze, 1/ Regulator volnobehu bol za prve odpojeny a za druhe ked sme ho zapojili nefunkcny. 2/ Cidlo Vacky je tiez v prdeli. Idem to dat vymenit teraz v pondelok tak snad to uz pojde v pohode. To boli jedine chyby co comp ukazal tak dufam ze uz to bude v pohode.
Cenova relacia: moj mechanik zohnal Cidlo Vacky za 55 Eciek ale bohuzial novy Regulator volnobehu priamo od BMW je za 100 Eciek.
Navrhujem: Skus kuknut Cidlo Vacky ci ho nemas zapraskane a kukni ci mas vobec zapojeny Regulator Volnobehu. Je to hned z predu na tej ciernej plastovej somarine na vzduch na motori, v strede kapoty. neviem ako sa to vola

ale na M43 motore to snad najdes.