hi,
pozeral som teraz v ETK a ty mas podobny motor ako ja v E61. (ja mam ale 530D a TU- technical umbau ci ako to je)
No ale k veci.
Oil separator som menil tento vikend. Chystam sa sem hodit aj zopar foto s popisom, len som este nemal cas. Ale vymena je v pohode. Uplne easy, das dole plastovy kryt a potom asi este 4 imbus pri sani a mal by si sa k nemu dostat. Sa mi zda ze ja tiez na troch imbusoch.
Ale skor ako to pojdes menit, zisti si, ci nemas nehodou uz ten novsi typ separatora. Bez textilneho filta - dozivotny, netreba ho menit. Ja uz som mal taky, tak som ho zbytocne menil. Nebol v nom ziadny filter, ktory by sa mohol zaniest. Ale domnievam sa, ze ty budes mat este ten starsi typ filtra.
No a zhavice su pod sanim, takze musis demontovat dole cele sanie.
V tejto teme
http://www.bmwklub.sk/navody-a-manualy/vymena-zhavicov-t12680.html mas popis. Sa mi zda ale ze to je pre 4valec, ale v podstate je to to iste, len ty mas o dva valce viac.
Tato robota je uz troska nadlhsie, cca 2-3hodinky pokial to robis prvy krat.
Separator je na druhej strane motora a zhavice na druhej.
Nejaku extra robotu neusetris. Jedine ak tak nemusis davat dole 2x plastovy kryt motora
