... všetko o BMW ...
juro750i napísal:Boli teple hadice as ku chladicu ked sa motor prehrial? Ze ci ti otvoril termostat. Lebo ak auto stalo a mal si tam dlhodobo len takmer samu destilku tak mohol skorodovat termostat a neotvoril sa pri teplote akej sa mal otvorit.
Lopo napísal:to mas e38?
pracovna teplota osemvalcov v e38 je 103-115 stupnov tusim (na BC si to mozes pozriet presne),
Milosss napísal:Problem je v tom ze stred budika teploty neni presna hodnota ale stred si rucicka drzi od cca 75 az po nejakych 110 ci 115 stupnov, cize ked si ho nastartoval a vytacal, pomaly sa zohrieval od tych 75 dajme tomu az nad 110 a stale bol v strede cize si to neregistroval, po tej chvilke ale ked si sa uz aj pohol sa motor zohrial nad tych 110 ci 115 a rucicka zacala liezt hore