... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
airbone napísal:ak to neporiesis ako ti radia vyssie, musis ist na diagnostiku. Je mozne ze je to elektricka zavada eneregetickeho systemu.
Moze sa jednat aj o chybu nejakeho zariadenia na BSD zbernici - zhaviaci modul, senzor baterie, alternator apd..... Ak odide jedina vec na tejto zbernici, ostatne komponenty co su na nej pripojene funguju na nudzovy rezim a robi to velku neplechu pre zvysok elektriky a moze trebarz dochadzat k vykyvom alebo poklesom napatia v energetickom systeme co ma za nasledok ze rozopina rele RJ motora (DDE), resp. nezopne vobec a tym padom nenastartujes alebo ak ano tak z nicoho nic moze skapinat motor. V najlepsom pripade moze to byt odidene samotne rele RJ DDE jednotky - je dobre ho skusit vymenit, stoji to par korun, no mozes skusit tam vopchat ine rele z auta z nejakeho ineho systemu.
Na diagnostike sa tento problem prejavi ak mas ulozenu v RJ motora chybu typu: DDE - Internal recovery fault xx occured apd.....
xxx: No communication via BSD interface (Bit Serial Data) - rozne chyby zariadeni co su na nej pripojene
Pri tomto probleme treba postupne odpajat jendotlive zariadenia a na diagnostike sledovat ktore chyby su sporadicke a ktore su momentalne pritomne a podla toho urcit ktora sranda na tejto zbernici je KO, pretoze ak je BSD prerusena, tak vsetky veci na nej ti vykazu chybu aj ked chybne nie su....