Štvrtok, 2. Decembra 2010, 22:28
tie km 120tisic je nejako malo. Tazko napisat co mas pozriet a naco si dat pozor, na tychto autach moze byt vela roznych druhov skrytych zavad od zlych vstrekovacov, cez odpalene rozne druhy RJ (natacanie svetiel, zhavenie, rozne senzory), prevodovka musi radit plynule za studena aj za tepla bez akychkolvek razov alebo divneho spravania. Zamerat sa na chod motora a jeho rovnobeznost a elektricke veci, no a samozrejme veci po mechanickej stranke. AK mam pravdu povedat, ja by som uz take auto bez poriadneho testovacieho prevezenia sa aj za studena aj za tepla aj v meste aj vonku a bez diagnostiky v origo servise, nerad kupoval. Jednoducho treba si dat pozor, aj ked co sa tyka najazdu, mali by byt bezporuchove ak km neklamu.... Ale nikdy nevies. Na tychot modeloch je dost caste aj odchadzanie turba. Magori co nevedie jazdit su schopni dodrbat auto aj za par tisic km a ak na tom jazdil statocny clovek a malo vzdy dobru udrzbu a servis, tak by problem nemal byt. No z obrazkov toto nikto neposudi....