... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

obchodna sekcia
 
midnight_man
Autor témy
Príspevky: 164
Registrovaný: 8.7.2010
Kraj: Žilinský

Re: rada BMW 525 TDS 96-98

Piatok, 9. Júla 2010, 09:28

moc draha sranda je to podavacie cerpadlo?
 
warhog
Príspevky: 11
Registrovaný: 29.12.2008
Auto: E39 520i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava II

Re: rada BMW 525 TDS 96-98

Piatok, 9. Júla 2010, 09:55

Nie nie je drahe.

Rodicia maju 525TDS Touring z roku 1997 a taktiez nam nafrove cerpadlo v nadrzi urobilo paapaa, vymenene na parkovisku pred panelakom :) takze asi tak. Potom klasika par elektrickych problemov(zadne okna) + jeden velky problem ked odislo chladenie motora(vrtula v riti, tusim aj termostat) motor bezal po zohriati len do 40km/h cca(nudzovy rezim) ale dalo sa na tom nudzovo jazdit. Po oprave to auto slape vyborne. Btw je to automat, zrychlenie 11,5 tusim takze nic extra ale staci. Spotreba po meste je vysoka cca 10 az 11 litrov. Ale na dialky + okresky je spotreba cca 5,8 az 6,5 litra.
 
lukas76
Príspevky: 122
Registrovaný: 1.5.2010
Auto: e39 525tds, e90 318d
Kraj: Košický

Re: rada BMW 525 TDS 96-98

Piatok, 9. Júla 2010, 12:30

podavacie cerpadlo nieje draha zalezitost, zalezi vsak od znacky... kupis uz aj za 60 eur, kupis aj za 160 eur...
 
midnight_man
Autor témy
Príspevky: 164
Registrovaný: 8.7.2010
Kraj: Žilinský

Re: rada BMW 525 TDS 96-98

Piatok, 9. Júla 2010, 14:35

kto ma diagnostiku na to v okoli ruzomberka? svieti tam ABB a nejde tachometer..co by to mohlo byt? chlap vravi ze cidlo jedno chyba hm....

a nejde zadne okno.
 
Užívateľov profilový obrázok
lubko4
Príspevky: 68
Registrovaný: 5.11.2007
Auto: BMW 530dA, Touring
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Re: rada BMW 525 TDS 96-98

Sobota, 10. Júla 2010, 10:31

Ahojte... uz som to vela krat cital a hlavne v poslednch clankoch znova :) ze treba nechat motor zohriat a potom po jazde vychladnut. Tomu ze zohriat a potom stupat na pedal rozumiem ... pracovna teploat a pod. Ale ze nechat motor vychladnut tomu uz dobre nerozumiem. Ved kazdy motor ma chladiaci system a termostat a ten udrzuje po celu dobu jazdy teplotu motora na tej istej urovni. Je jedno ci idem po meste 50 alebo plne nalozeny na kopec 120, rucicka reploty motora je stale priklincovana na napr. 80 °C.
Celkom ma to zaujima lebo som si kupil 530d a chcem sa k nemu spravat slusne. Len neviem co a ako ma vychladnut ked motor stale bezi... Doteraz som mal benzin tak som nic take neriesil.
Dik.
PS: sorry za OT
BMW 530dA E39 Touring
Ex.BMW 316i E36 Sedan
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: rada BMW 525 TDS 96-98

Sobota, 10. Júla 2010, 11:04

pri rýchlejšej jazde sa ti viacej zohrieva turbo ktoré je mazané aj chladené olejom, keď motor hneď po jazde vypneš tak ti prestane cirkulovať olej a môže hroziť poškodenie ložiska turba, keď necháš motor trochu bežať na voľnobehu alebo pojazdíš minútku v nízkych otáčkach tým sa ložisko turba od oleja schladí a nehrozí že sa zapečie
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
midnight_man
Autor témy
Príspevky: 164
Registrovaný: 8.7.2010
Kraj: Žilinský

Re: rada BMW 525 TDS 96-98

Sobota, 10. Júla 2010, 13:30

olej sa potom pripeká na hriadelke, vytvára vrstvu ktorá zvacsuje priemer hriadelky. Casom hriadelka dostane vôlu...a ostatok je jasný.

Ináš bawo som nekupil, setko OK, pekné...ale po zohriati klasika, dlhé štarty..točilo to ako o zivot, a pri vypinani motora striaslo celym autom.
 
Užívateľov profilový obrázok
BMW 07
Príspevky: 164
Registrovaný: 25.11.2009
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: BB - LC

Re: rada BMW 525 TDS 96-98

Štvrtok, 5. Augusta 2010, 17:48

[quote="warhog"]Nie nie je drahe.

Rodicia maju 525TDS Touring z roku 1997 a taktiez nam nafrove cerpadlo v nadrzi urobilo paapaa, vymenene na parkovisku pred panelakom :)

____________________________________________________________________________________________

Zdravím Ťa.
Tak asi aj u mna sa už objavil tento problém s čerpadlom...myslím teda,že to bude podávacie čerpadlo - niečo s ním.
Auto mi prestalo štartovat..točí ale nenaskakuje...v hadičke od pal. filtra k vstrek. čerpadlu mám vzduch,ale tolko že som z toho mimo...to nie len že bublinka,ale brutal vela vzduchu...
Bude to teda podávacie čerpadlo pod zadnou sedačkou??...Možno aj to sitko na podávacích...chcem to kuknut,lenze nejak neviem prist na to,ze ako sa to čerpadlo pod sedačkou rozobera....ak by mi niekto vedel stručne poradít,bol by som vdačný...

Vopred ďakujem všetkým...
MHD BB
BMW e39 530D A Touring - Anthrazit metallic -ex
BMW e39 525tds A Touring - Cosmoschwartz - ex
BMW e36 316i Compact - Montrealblau- ex
Renault Clio 1,6 RXE - ex (prvé auto - ďakujem za pochopenie)

--------------- BMW 4 ever ------------------

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný