Štvrtok, 1. Júla 2010, 21:40
Caute.
Na mojom aute, (v tomto pripade asi velmi nezalezi na type ale je to e36 325TD) som nedavno menil olej. Podla mazacieho planu ma ist 5W alebo 10W-40. Na stitku bol shell diesel plus 5w-40. Ja som dal Castrol diesel 5W-40 a do neho som dal este prisadu z niekdajsieho teleshopingu - rusky univerzalny modifikator. Zatial kopa mojich znamych a aj ja sme mali s tymto pripravkom len dobre skusenosti. Do vymeny motor slapal ako hodinky, zvuk uplne super. Dam ruku do ohna ze ma origio 160tis km. Samotny problem zacal po ubehnuti asi 1500km. Ked sa obcas otacky vysplhali blizko k 4000, tak som zacal pocuvat nejaky hucavo mierne piskavy zvuk. Teraz po 2000km sa zvuk objavuje uz pri 2500ot. Znie to ako opotrebeny motor. Ked som otvoril uzaver oleja tak vacka nieje uplne zrkadlovo leskla, ale je akokeby jemnucko doskriabana. Mam zly pocit ze v motore bol pred vymenov 10w40 alebo to dokurvil ten modifikator. Kazdopadne podla mna zacina odchadzat motor z dovodu zleho mazania a podobny povrch uz maju asi aj klzne loziska kluky a ojnic. Co mi odporucate robit? Dam tam este na skusku 10w40,alebo co? Inac motor celkom taha, na vykone nic nepoznat.
Naposledy upravil/-a
Little player v Streda, 1. Septembra 2010, 08:10, upravené celkom 1 krát.
EX: E46 330cd 6q, E39 540i, E46 330ci, E92 330xi, E36 320i coupe, E60 530d, E31 850iA, E46 330ci, E30 320i, E39 540i 6q, E34 540iA ///M, E36 320i coupe, E36 325tds 180ps ///M, E36 320i coupe, E30 324d