... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Marian12387
Príspevky: 241
Registrovaný: 15.11.2009
Auto: 318ti e36
Kraj: Košický
Bydlisko: Rozhanovce

Re: porovnanie 4x4

Sobota, 22. Mája 2010, 11:55

 
jatra
Príspevky: 50
Registrovaný: 26.11.2008
Auto: BMW 116i
Kraj: Trenčiansky

Re: porovnanie 4x4

Sobota, 22. Mája 2010, 13:52

ta X5 ma asi system: letne gumy :D:D:D
F20 116i
 
gianmarco1
Príspevky: 29
Registrovaný: 31.7.2009
Auto: BMW 116i
Kraj: Košický

Re: porovnanie 4x4

Sobota, 22. Mája 2010, 14:29

Jediny Passat(B5 a novsie) ktory mal torsen bol s motorom W8. Ostatne mali Haldex
 
Užívateľov profilový obrázok
mys_iak
Príspevky: 3303
Registrovaný: 14.3.2009
Auto: Bmw F31 316d
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: SG, Schweiz

Re: porovnanie 4x4

Sobota, 22. Mája 2010, 18:03

Marian12387 napísal:

urcite mal letne lebo s takeho snehu by som vysiel aj ja na coupe bez vytlacania :D
Bmw F31 316dAT
ex: e61 530iA+LPG
e36 320Ci+LPG
e39 530dAT
e46 320dT
e91 320d
 
P3Pooo
Príspevky: 1
Registrovaný: 31.7.2012
Auto: Renault Clio
Kraj: Banskobystrický

Re: porovnanie 4x4

Utorok, 31. Júla 2012, 13:41

1morok napísal:
passaty boli vždy len haldexové pokiaľ ja viem, aj tie čo mali motor pozdlžne ako bmw
až od B6 majú priečne uloženie ale stále je to haldex(alebo čo, ale je to len nejaká viskozna spojka, žiaden dif.)
audiny, kt. mali pozdllžne uložený motor boli ozajsné kvatro( a3 a tt len haldex, motor naprieč ako golf4, ten istý podvozok, tá istá kokotina)

xi a xd má 3 dify a audi+spol. s dvomi difmi a medzinápravovou spojkou zaraďuje zadnú nápravu až keď je neskoro. počul som o veľa ockáviach(golf4) vraj 4x4 čo ich odjebalo v zákrute do jarku keď im haldex pripojil odrazu zadok. inak je radosť to opravovať. vraj len výmena kus za kus(2500eur)
češi ale tieto haldexi menia za skutočný dif a tým sa z týchto aut stávajú tzv. fulltime 4wd vraj to stojí 50t.czk

takže výber je jasný
ja som sa viezol len na 330xi a to len po suchej ceste ale vyzeralo to asi takto: vpáliš do zákruty, zľakneš sa, že ideš rýchlo, uberieš plyn a máš pocit že sa prehodíš na bok(auto sa nakláňa von zo zákruty) v tom dáš podlahu, auto sa zahryzne do cesty, ťahá ťa do zákruty a ideš ako vlak po kolajniciach. perfektná ovhladateľnosť pod plynom. to bude asi tým že je tam tá prevaha výkonu na zadku
na audi ma len viezli ale toto som necítil
subaru impreza to isté akurát tam chýbal výkon, ale na snehu to stačilo



presne tak len s tým že najprv sa to volalo syncro ....až po B5, tie boli naozaj s torsenom a až potom nastúpil haldex...a používa to aj škoda a aj celý vw group...

quattro bolo od začiatku s otvorenými diferákmi potom torseny a potom aktívne samosvorné so spojkami u audi RS5, iba A3 a TT bolo s haldexom ale to väčšinou súvisí s uložením motora...priečne=haldex, pozdĺžne=torsen...ale podľa mňa mám furt pocit akoby som jazdil iba na prednokolke až kým to nezačne hrabať niekde na donovaloch :)

inak nieže by som bol zástancom haldexu ja tiež najviac obľubujem xdrive ale najnovší haldex 4. generácie už nepripája zadok len pri pretáčaní kolies ale spolupracuje s množstvom snímačov priečneho či pozdĺžneho zrýchlenia alebo uhla zatáčania či uhla natočenia volantu a tým už kúsok predvída ...to ja len že už to nie je taký šmejd ako bol

ale u mňa stále vyhráva xdrive a predtým to bol xd proste BMW :D mal som možnosť sa voziť na e90 330i xdrive a to bol pocit z jazdy ...paráda....o to lepšie od xd že ešte aj prenáša potrebný krútiak dopredu alebo dozadu ...
Naposledy upravil/-a P3Pooo v Utorok, 31. Júla 2012, 15:15, upravené celkom 1 krát.
 
AlienZV
Príspevky: 506
Registrovaný: 13.9.2010
Kraj: Bratislavský

Re: porovnanie 4x4

Utorok, 31. Júla 2012, 19:18

Reagujem na hore uvedene video s X5. Ten magor musel mat letne gumy inak si to neviem vysvetlit.
So svojou X5 jazdim pravidelne v zime do hor, ci Alpy ci nase hore! Nikdy, opakujem nikdy som nezazil situaciu, ze sme museli auto tlacit.
Na 5er to iste! Taka perlicka. Tuto zimu som siel s kamaratmi na Polanu. Sli sme hore vychutnat prvy sneh. Oni sli hoodne dopredu asi aj hodinu.
Ja som ich dobehol, ale takym stylom, ze Peugeot stal v kopci, VW Golf vysiel LTT s prehriatym motorom. A snad prvy raz v zivote som dakoval za
xDrive, ked ten somar na Peugeote stal v kopci a cesta bola asi taka, ze auto sa smykalo aj ked stalo. Vdaka xDrive som vsak vysiel!
btw, e46 som mal bez xDrive a tiez som sa dostal vsade. Niekedy je proste chybny medzikus.

Ostatne kvazi 4x4 ako 4motion sa mi stale zdaju ako predokolky, a naozaj ten zadok zvykne pripojit v dost nevhodnej chvili, a vodic co jazdi cely zivot na prednom nahone potom casto skonci v jarku :mrgreen:
 
partizan
Príspevky: 134
Registrovaný: 1.6.2010
Auto: E39 530dymivych
Kraj: Košický

Re: porovnanie 4x4

Streda, 1. Augusta 2012, 14:55

No v tom videu to chlapik turuje ocividne na DSCcku, a aj gumy ma bohzna ake, takze necudo ze ho tam musia tlacit...
 
Užívateľov profilový obrázok
patriotXT
Príspevky: 258
Registrovaný: 6.3.2012
Auto: E91 330xd
Kraj: Trnavský

Re: porovnanie 4x4

Streda, 1. Augusta 2012, 20:53

tiez sa mi to nezda, ked podobnu situaciu zvlada E91 bez broblemov

http://www.youtube.com/watch?v=u4ZCYv_GNL0
 
Užívateľov profilový obrázok
patriotXT
Príspevky: 258
Registrovaný: 6.3.2012
Auto: E91 330xd
Kraj: Trnavský

Re: porovnanie 4x4

Streda, 1. Augusta 2012, 21:05

 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: porovnanie 4x4

Štvrtok, 2. Augusta 2012, 14:38

stale to je o tom ako stlacas ten pedal :)
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
1morok
Príspevky: 771
Registrovaný: 12.2.2007
Auto: 330ci smg
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: žiar

Re: porovnanie 4x4

Piatok, 3. Augusta 2012, 23:07

keď 4x4 tak buď niečo staršie s tormi diferákmi od hociakej značky, čiže aj audi je dobré alebo len subaru, ale tam väčšinou chýba výkon, alebo wrx ale to je už potom neuservisovalné
pripínané 4x4 je nezmysel, zareaguje to vždy neskoro, to je lepšie obyčajné RWD s dobrými gumami
samozrejme, pokiaľ to nieje niečo úplne nové, prepchaté elektronikou, kt. začne robiť po pár t.km problémy

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných