plynule tento diesel NIKDY nebude tahat!!!...od 3000 otacok ten tah necitis, lebo uz nestupa krutiaci moment, ale klesa.. ale vykon stupa pomalicky kvoli tomu, ze narastaju otacky...
Staci si pozriet vykonovy graf a hned to musi byt jasne...
Vacsina dieslov ma tah v nizkych otackach a potom vo vysokych nie... zalezito samozrejme aj od nastavenia turba (kedy ma tlacit)
Ak Vam auto zatiahne pri 1500 otackach a potom pri 2500-3000 mate pocit, ze zacne umierat
TAK MU NIC NENIAk sa vam to nepaci, kupte si benzin a vytacajte ho do 7000
PS: toto sa tyka aj inych turbodieslov... si popozerajte nejake grafy na nete.... vsetkym zacne padat krutak okolo 2500-3000 rpm podla toho ako su nastavene...
Ak to niekoho zaujima, moj graf najde tu (motor ma upravenu mapu):
download/file.php?id=26882
No more BMW... chodim peso

E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX