Zdravim vas pani. Mam problem s elektrkou na mojej BMW 524 TD e34. Menil som motor, vsetky kable som si samozrejme pooznačoval. Zapojil som žhaviče, štarter, . . . Otočil som klučik do prvej polohy a išiel som premerať či ide prud na žhvaviče - všetko OK. Potom som premeral či ide prud a či otvara ventil na vstrek. čerpadle - všetko OK. Tak som teda išiel naštartovať auto a nič - ani ťuk. Klučik som nechal v prvej polohe (kontrolky svietily) a išiel som premerať či ide prud na žhaviče - nešiel. Tie žhaviče ma až tak nesraly ale prud nešiel ani na hlavny privodny kabel + a ani na štarter. Po vypnuti klučiku ide prud na hlavny privodny kabel + a aj na štarter ale akonahle zapnem klučik do prvej polohy tak mi prestane ist prud do hlavneho privodneho kablu + Kde može byť chyba? Budem vdačny za každu užitočnu radu.
Ak nemáš + ani na štartéri, nemáš asi dobre pripojenú bat... skontroluj to poriadne... ten hrubý kábel ide až dozadu pod sedačku ku baterke... alebo zlá kostra ??? Veď to je jednoduché pomerať...
to mi robilo ked som nemal, resp. zle mal zapojenu kostru na motore.. btw.. a nebude tam problem predsa len s tym ze je to hladky diesel a elektrika je z turbo diesla?
Myslim si že to može byt aj ukostrenie motora ale zaujimave je že na bloku motora je + 12 V takže ked to prepojim s karoseriou (čiže minus) začne to iskrit. Ale s kade sa na bloku motora nabralo + to fakt nechapem. Zajtra sa do toho pustim a uvidime čo to povie
Myslim si že to može byt aj ukostrenie motora ale zaujimave je že na bloku motora je + 12 V ...
No, ty asi moc elektrike nerozumieš, že? Ukostri najprv poriadne motor, poriadne všetko pozapáj... pri pripojení BAT to môže jemne zaiskriť, ale nie moc..
Nechcem byť zlý, ale prečo máš svoj problém v troch témach? To ho nepomôže rýchlejšie vyriešiť, iba čo je to OT na fóre. BTW na tej tricke čo si kúpil kvôli motoru sme robili servis, menila sa tam spojka, neviem za koľko si to kúpil, ale majiteľ ju dovliekol za 100 euro na bláznenie ak myslíme tú istú, ale myslím že hej