... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

bmwtt.sk

andy_888
Autor témy
Auto: BMW 530d
Kraj: Trnavský

E39-530d-Automat

Štvrtok, 4. Marca 2010, 17:44

Zdravím páni,chcel by som poznat Vás nazor co sa tyka vymeny oleja v automatickej prevodovke.
Bol som tento tyzden u mechanika, lebo som si doviezol 530d r.v 2000 z nemecka v slusnom stave serviska do 220 000km teraz je na tacho 256 000km atd.. chystam sa,ale na preventivnu vymenu oleja v prevodovke,motore a vsetkych filtrov..co ma ,ale zarazilo bola odpoved mechanika.
Za prve, chcel som tam dat olej castrol 5W 40,ale on mi poradil, ze mam dat 10W40 nakolko to ma uz skoro 260tis km,ze je to lepsie a ze motor citelne stíchne..no neviem,ale moze byt, viac ma prekvapil jeho nazor ohladom oleja v automate.. ze určite nebol este meneny olej a filter ( lebo v BMW to uvadzaju ako dozivotnu napln) a ze pripadnou vymenou riskujem ,že prevodovka može do mesiaca odísť,nakolko ju ten novy olej prečistí a možu zhoreť lamely..Co som zistoval tak tam ide olej DEXTRON 2.Co si myslite? Može tej prevodovke vymena oleja skratiti životnosť? Niekto tu kedysi napisal, že niekedy je horšie byt iniciativny pedant ako nevedomi užívatel...neviem co mam spravit bojim sa zaplatim 200e za filter a olej a prevodovke to nakoniec este aj skrati zivotnost..Dík za kazdu radu.

Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Auto: BMW
Kraj: Trnavský

Re: E39-530d-Automat

Piatok, 5. Marca 2010, 12:14