... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

reklamne predmety bmwklub.sk
 
bavorak30
Autor témy
Príspevky: 170
Registrovaný: 11.10.2009
Auto: E-30 318i M40
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Krupina

E-30 1.8 M40

Piatok, 15. Januára 2010, 19:55

Zdravim vsetkych. Mam problem s plynom. Ked dam plny plyn tak zdusi motor. Ked dochadzam na rychlosti tak mi zrazu asi pri 2000 ot. ukaze z nulovej spotreby 5 l. Moze byt na chybe lambda sonda?
 
palo
Príspevky: 1283
Registrovaný: 28.9.2007
Auto: e34
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: malacky

Re: E-30 1.8 M40

Piatok, 15. Januára 2010, 20:52

mne ked to dusilo tak som mal popraskanu taku malu hadicku pri klapke,chytalo falosny vzduch.a lambdu vyskusas lahko.pod baterkou je konektor lambdy odpoj a ked to nijako neovplyvni chod motora tak je uz lambda mimo provoz.ale skor by som sa pri m40 zameral na ten vzduch.a samozrejme musi byt aj cerpadlo benzinove ok.
ex e30 318i sedan
e34 535i sedan
ex e36 316i sedan
ex e39 523i touring
ex e46 318i sedan
ex e46 320d fl sedan
 
Užívateľov profilový obrázok
Kraken
Príspevky: 2678
Registrovaný: 4.3.2007
Auto: E36 E30 E30
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Stará Ľubovňa

Re: E-30 1.8 M40

Piatok, 15. Januára 2010, 22:09

lambda asi nie, skôr ten falošný vzduch
 
Užívateľov profilový obrázok
vrabec771
Príspevky: 206
Registrovaný: 30.8.2008
Auto: e30,e30 a e30
Kraj: Trnavský

Re: E-30 1.8 M40

Sobota, 16. Januára 2010, 00:09

tak tak skontroluj tesnost od vahy po skrtiacu klapku
 
bavorak30
Autor témy
Príspevky: 170
Registrovaný: 11.10.2009
Auto: E-30 318i M40
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Krupina

Re: E-30 1.8 M40

Nedeľa, 17. Januára 2010, 11:39

Vzduchova hadica by mala byt(nie som pri aute) v poriadku lebo som ju menil asi pred rokom koli podobnemu problemu(auto skapinalo pri volnobehu).
Aby som dal dalsie indicie tak zacalo sa to ked som mal pal. nadrz von lebo bola prehnuta. Pri oprave sa mi tam dostal bordel tak som musel kupit nove pal. cerpadlo lebo som ho cau. Po oprave to islo ale strielalo to a ziadny vykon tak som vymenil aj pal. filter. Teraz auto jazdi ale s tymito problemami a asi vyzsou spotrebou.
 
Užívateľov profilový obrázok
Kraken
Príspevky: 2678
Registrovaný: 4.3.2007
Auto: E36 E30 E30
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Stará Ľubovňa

Re: E-30 1.8 M40

Nedeľa, 17. Januára 2010, 12:02

no môže byť že nestíha čerpadlo tlačiť, to si kupoval nové, či použité? ja som mal zadrbané čerpadlo a tiež mi toto robilo že keď som tomu nakladal tak to po chvíli začalo dusiť
 
bavorak30
Autor témy
Príspevky: 170
Registrovaný: 11.10.2009
Auto: E-30 318i M40
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Krupina

Re: E-30 1.8 M40

Nedeľa, 17. Januára 2010, 12:06

uplne nove 70 eur
 
Užívateľov profilový obrázok
Kraken
Príspevky: 2678
Registrovaný: 4.3.2007
Auto: E36 E30 E30
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Stará Ľubovňa

Re: E-30 1.8 M40

Nedeľa, 17. Januára 2010, 12:30

tak potom to nebude tým :? no neviem treba popozerať všetky hadičky okolo sania či všetky tesnia dobre
 
Užívateľov profilový obrázok
vrabec771
Príspevky: 206
Registrovaný: 30.8.2008
Auto: e30,e30 a e30
Kraj: Trnavský

Re: E-30 1.8 M40

Nedeľa, 17. Januára 2010, 14:27

alebo si nemohol prehodit niektore hadicky naopak????????
 
Užívateľov profilový obrázok
iste
Príspevky: 1287
Registrovaný: 23.2.2009
Kraj: Bratislavský

Re: E-30 1.8 M40

Utorok, 19. Januára 2010, 10:40

to by mu asi tlakovalo.. aj regulator to moze byt.. skus ponom jebnut kladivom.za skusku nic nedas:)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní