... všetko o BMW ...
LuCKy napísal:Ahoj.
Takže máš motor M50B25 alebo M50B25TU? Radšej to daj na diagnostiku, pretože takto budeš meniť veľa vecí a napokon na nič neprídeš a minieš veľa peňazí.
Ale je možné, že váha vzduchu dala zbohom. Skús ju pri bežiacom motore odpojiť a po chvíli znova pripojiť, či budú reagovať otáčky motora.
Ale radšej porieš diagnostiku, je to rýchlejšie a lacnejšie ako "bezhlavo" niečo meniť.
LuCKy
Milosss napísal:Presne toto iste som riesil aj ja. Pri kludnej jazde spotreba 12l, za menej som sa nevedel dostat. Na diagnostike odhalena chyba vaha vzduchu a lambda. Po vymene lambdy, klesla spotreba priemerne na 9-9,5l. Ale stale rucicka ekonomeru lieta hore az k 30ke pri slabom plyne. Skusal som druhu vahu, od kamosa, problem prestal rucicka sa ani pri normalnom stlaceni plyne napr na 2ke nedostala cez 20l. Takze tieto dve veci jasne u mna, u teba to tipujem tiez. A lambdu spoznas aj tak ze pri teplom motore ti skacu otacku hore dolu v rozmedzi 50 otacok, po vymene to u mna prestalo.
slamec napísal::!: tu niesi na azete aby si písal W miesto V
bmw5/e34-ix-spotreba-t26310.html - stačí čítať - tu sa toho popísalo dosť
xandors napísal:este by som poprosil nejaku dobru dusu ktora by mi vedela povedat kde sa nachadza teplotne cidlo pre riadiacku, jedno je dole na chladici ale na idu z neho dva kable tak to bude asi pre vrtulu, alebo sa mylim? Pozeral som pri termostate ale nenasiel som ho tam...
Milosss napísal:A este ohladne tej vahy vzduchu, pozri si ci nemas vnutri v nej ten drotik pretrhnuty alebo ci neni ten pliesok urvaty alebo ci nemas ten silikon co je navrchu co kryje celkovu elektroniku ci je original este fabricky, to byva taky priesvitny alebo je to uz otvarane a silikonovane nanovo a neodborne. Tym mozes spoznat ze aj vaha je v cudu. Ale Kedze ja som ju mal v cudu, tak pri studenom motore dlhsie tocil asi 3-4s a ked nastartoval nedrzal otacky kym sa aspon trocha nezohrial. Este mi nedosla druha funkcna vaha ked dojde skusim studeny start a dam vediet.