... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

bmwtt.sk
 
beowulf
Autor témy
Príspevky: 20
Registrovaný: 16.9.2007

e39 523i nemozem sa dosat nad 2500 otacok

Piatok, 18. Decembra 2009, 21:12

Mam taky problem nie vzdy ale uz sa mi to stalo dva krat za tyzden ze ked sa auto zohreje tak normalne idem pekne taha nieje problem a zrazu mi vyskocia otacky potom hned klesnu skoro na nulu vratia sa a auto nejde. Proste jak keby som mal 20 koni v aute a nemozem sa dostat nad 2500 otacok ak idem nad 2500 auto ide len do 3000 a potom zacne plynule spomalovat az na 2500 a zase sa dotlaci na 3000 a toto stale dokola pri kazdej rychlosti. Ale vravim nieje to pravidlom ze to robi nechapem cim to moze byt. Nemate s tym nejake skusenosti ? dik
 
Užívateľov profilový obrázok
tronick
Príspevky: 41
Registrovaný: 17.8.2007
Bydlisko: Nitra

Re: e39 523i nemozem sa dosat nad 2500 otacok

Sobota, 19. Decembra 2009, 03:14

vyzera to na beninove cerpadlo
 
beowulf
Autor témy
Príspevky: 20
Registrovaný: 16.9.2007

Re: e39 523i nemozem sa dosat nad 2500 otacok

Sobota, 19. Decembra 2009, 15:18

a to je ty kks co ? a kde ? :shock:
 
beowulf
Autor témy
Príspevky: 20
Registrovaný: 16.9.2007

Re: e39 523i nemozem sa dosat nad 2500 otacok

Sobota, 19. Decembra 2009, 15:20

aha to malo byt asik benzinove ze ? #-o a ja tu hadam jak kkt ze co by to tak mohlo byt

a este inak nemohlo by to byt katalizatorom ? ... bo mi potom aj vyfuk zacne rezonovat a ece aj tak trase autom a neeska rano som proste nastartoval a auto zase ide super
 
Cosmo
Príspevky: 1301
Registrovaný: 9.12.2008
Auto: E53
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trenčín

Re: e39 523i nemozem sa dosat nad 2500 otacok

Sobota, 19. Decembra 2009, 22:38

Tam je vela veci co to moze robit. Malo by sa to vsak ukazat pri diagnostike. Moze toho byt viac, ale aj banalita..
 
Užívateľov profilový obrázok
Maco
Príspevky: 4529
Registrovaný: 5.11.2008
Auto: visavytena pajta
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: e39 523i nemozem sa dosat nad 2500 otacok

Streda, 23. Decembra 2009, 21:53

Presne toto riesil predvcerom kamarat na 523i, auto sa mu nechcelo dostat za 4 pomaly uz ani za 3tis otacok auto trhalo vybrovalo, katalyzator hrkal tak vedel ze je ta vypln v nutri vytrtkana a ked sa vacsie kusy dostanu do otvoru vyfuku tak auto sa nemoze vyplachnut a potom to robi takuto zlobu, tak kat rozrezal, vybral tu rozmlatenu napln zavaril a bezproblemov az po odbmedzovac a este to aj trosku zhrublo :) sice o malimko sa zmeni spotreba ale aspon jazdis.
bmwcoding.sk

BMWHJTRKLB
 
Užívateľov profilový obrázok
2bad
Príspevky: 471
Registrovaný: 28.3.2008
Auto: BMW 530d e39
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nitra

Re: e39 523i nemozem sa dosat nad 2500 otacok

Štvrtok, 14. Januára 2010, 07:19

No katalyzator to moze byt... ale urcite ho nerozrez a potom nezavar... bud tam daj dobry kat, alebo tam hod cisto len trubku, pretoze ked len kat vybuchas a das nas5, tak ti v nom vznikne vir, ktory ti znizuje vykon a zaroven zvysuje spotrebu. to je pripad Maca. bud trubka (lacne riesenie ale cez emisku neprejdes za normalnych okolnosti+ ti bude rezonovat vyfuk) alebo uni katalyzator - nemam s tym skusenosti, ale upravi sa 100% rezonacia
Felicia "novy xicht" 1.3MPi 50kw ex
BMW e36 M52 320i 110kw ex
BMW e39 M57 530dA 142kw - aktual

Obrázok

http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq ... re=related
 
Užívateľov profilový obrázok
Maco
Príspevky: 4529
Registrovaný: 5.11.2008
Auto: visavytena pajta
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: e39 523i nemozem sa dosat nad 2500 otacok

Štvrtok, 14. Januára 2010, 17:13

2bad napísal:
No katalyzator to moze byt... ale urcite ho nerozrez a potom nezavar... bud tam daj dobry kat, alebo tam hod cisto len trubku, pretoze ked len kat vybuchas a das nas5, tak ti v nom vznikne vir, ktory ti znizuje vykon a zaroven zvysuje spotrebu. to je pripad Maca. bud trubka (lacne riesenie ale cez emisku neprejdes za normalnych okolnosti+ ti bude rezonovat vyfuk) alebo uni katalyzator - nemam s tym skusenosti, ale upravi sa 100% rezonacia


No kamarat to tak spravil a praveze citi zvysenie vykonu, ide to ostrejsie, vyfuk lepsie znie a co aj ajemu sa da podivne aj spotreba mu klesla takze vsetko naporadku.
bmwcoding.sk

BMWHJTRKLB
 
kamil 525tds
Príspevky: 99
Registrovaný: 7.1.2009
Auto: E61 525D, E46 320D
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Sereď

Re: e39 523i nemozem sa dosat nad 2500 otacok

Piatok, 15. Januára 2010, 10:12

mal som podobny problem ale u TDS.
Pocas jazdy - strata vykonu, stupanie na plyn. pedal a nic :lol:
Nastatsie ma to i ked "priskokmi vpred" doviezlo domov. Nakoniec som vytiahol palivove cerpadlo v nadrzi, precistil zachytne sitko a odvtedy pokoj. Sitko bolo naviac (predpokladam ze to je podobne aj u benzinu) uvolnene a vznikal podtlak.
BMW E39 525TDS, E46 320D

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní