Motory M40 maju vacku jak z blata lepenu, a este ked sa k tomu pridaju po case velmi zle fungujuce hydrostely a zanesene sprchovanie vacky, tak to je koniec. Ja som minule nastavoval ventily na mojej M20B25 (ktora ma podla tacho 217tkm, v skutocnosti nevie ani panboh kolko to ma) a vacka v super stave ziadne ryhy, ziadne viditelne opotrebenie, akurat som dal vacsiu volu ventilov (0,30mm sacie aj vyfukove) precistil som sprchovanie vacky, nastriekal ventildekel, nove tesnenie a sup nasrobovat ventildekel spat, perfektna robota, stokrat zaujimavejsie a prijemnejsie ako napriklad oprava kulisy prevodovky, bleee. ALe k veci teraz, ked to chces vyriesit raz a nadlho (vacku aj cvakanie ventilov), tak odporucam trosku zainvestovat a kupit tento kit vacky:
http://cgi.ebay.de/NOCKENWELLEN-KIT-SATZ-BMW-E30-E34-E36-316-318-518-i_W0QQitemZ170161617590QQihZ007QQcategoryZ61357QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Ludia s nim maju len dobre skusenosti co som pocul...