168 je stvorvalcovy a 188 je 6valcovy..ale inak je to to iste vsetko.. ps. 188ka je aj v e34..da sa dat do e30,ale treba vymenit zadne celo za e30kove,stary typ ten velky co ma kontrolny a plniaci srob nad sebou paralelne.. tie nove cela tam nepasuju..
podlamna je to ten isty material. ten 188 je proste vacsi ako 168.vsak tusim uz e24 mali 188ku.ono je to haluz,lebo tie novsie maju lifetime a na starsych treba menit oil.. neviem no,mal som to rozobrate stokrat a furt je to take iste:)
nejrychlejsi je z 318i e36compact automat.tam je 4,44.alebo ked neni taky, tak z e30 pomer 4,27 - 4,10 - 3,91 ...ostatne su uz moc..ten 3,91 je taky stred..taky aj na normalne jazdenie..
no to taka stranka tusim ani neni:) ale cim je vyssie cislo-tym je rychlejsi a naopak. chapes ne. taky diesel ma 2,65,keby si to dal na benzin,ides na jednotke 80..chapes..
vypocet je nasledovny. oznacis unasac a oznacis cast ktora sa montuje na kardan.kolkokrat sa otoci ten diel pre kardan a zaroven raz unasac,tolko je pomer.