... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

reklamne predmety bmwklub.sk

bejbo20

Re: E46/320D-zotrvačník

Nedeľa, 14. Júna 2009, 17:45

compact napísal:
ja som teraz vymenil spojku a auto začalo vybrovat (celé sa trase) pri púšťaní spojky, len na jednotku a spiatočku....
žeby tiež zotrvák? alebo si to len potrebuje sadnút....zo starou spojkou to bolo v poriadku

fuha....no podla mojho nazoru to nebude zotrvacnikom,ked pri starej spojke to nerobilo, nieje pravdepodobne,ze ked ju jeden den prehodis, tak odide zotrvacnik.....

niesom sice mechanik ale bud to bude nieco zle poskladane (pritlacak, lozisko, lamela)

no ale ked zoberes ze to zacne vybrovat iba pri jednotke a spiatocke,co znamena ze auto uvadzas do pohybu, mohlo by to byt nezabehnutou lamelou , lozisko, alebo zlim dosadanim pritlacaku......... kedze to neroby pri vyssich stupnoch, tak podla mna to zotrvacinik vobec nieje....... a pri odchadzany zotrvacnika to taktiez pekne klepota i na volnobehu
BMW is my LIfe..........

Užívateľov profilový obrázok
compact
Auto: E60 530i LCI
Kraj: Trnavský

Pondelok, 15. Júna 2009, 06:18

bejbo20 napísal:

fuha....no podla mojho nazoru to nebude zotrvacnikom,ked pri starej spojke to nerobilo, nieje pravdepodobne,ze ked ju jeden den prehodis, tak odide zotrvacnik.....

niesom sice mechanik ale bud to bude nieco zle poskladane (pritlacak, lozisko, lamela)

no ale ked zoberes ze to zacne vybrovat iba pri jednotke a spiatocke,co znamena ze auto uvadzas do pohybu, mohlo by to byt nezabehnutou lamelou , lozisko, alebo zlim dosadanim pritlacaku......... kedze to neroby pri vyssich stupnoch, tak podla mna to zotrvacinik vobec nieje....... a pri odchadzany zotrvacnika to taktiez pekne klepota i na volnobehu

no robí to vždy pri púšťaní spojky, len do tej doby než zaberie spojka na 100%
zatial som nabehal len 100km, ked si to nesadne do 1000km tak je problém :(
Obrázok

marosss
Autor témy

Pondelok, 15. Júna 2009, 06:21