... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk
 .. velmi jemne by sa ti mozno svietivost znizenim napatia zmensila, ale od isteho momentu sa ten xenon vypne...
.. velmi jemne by sa ti mozno svietivost znizenim napatia zmensila, ale od isteho momentu sa ten xenon vypne...

 
											
 mimo to ovládanie regulácie nebude len tak.
  mimo to ovládanie regulácie nebude len tak.



alfi666 napísal:Nie.. velmi jemne by sa ti mozno svietivost znizenim napatia zmensila, ale od isteho momentu sa ten xenon vypne...
Ako zrejme vies - v halogenke je vlakno, kdezto v xenone hori zmes plynov - a to horenie sa ovela horsie reguluje

 ... no a vtej HID sa "spaluju" prave tie kovove soli vtej xenonovej atmosfere....
 ... no a vtej HID sa "spaluju" prave tie kovove soli vtej xenonovej atmosfere.... 


alfi666 napísal:Plne stebou suhlasim a je jasne, ze sa tomu rozumies - ovsem stale si myslim, ze je to horenie (aj ked horenie mozno nieje spravne slovo) - ked uz hovoris o plazme - ohen je tiez plazma... no a vtej HID sa "spaluju" prave tie kovove soli vtej xenonovej atmosfere....
Preto xenon casom straca svietivost (v porovnani s halogenkami, ktore svietia az do smrti rovnako) az v istom momente uz mnozstvo tych kovov nestaci nato aby sa vyboj v xenonovej vybojke zapalil a dokazal "horiet"... (pokial by tam nic nehorelo, tak by teoreticky tie vybojky fungovali naveky)
Ale v kazdom pripade - nech uz to funguje ako chce, iste je, ze jas xenonovej vybojky sa omnoho tazsie reguluje, takze nema velmi zmysel sa tym zaoberat