... všetko o BMW ...


iste napísal:m51 nic nevydrzi.nic v zlom..da sa zvysit plniaci tlak priamo na turbe za 5minut,a preprogramovat dde...piesty to proste nezvladnu.v lepsom pripade ti vyfukne tesnenie pod hlavou..tak si tak to nema zivotnost. nejsom odbornik,ale to sa stava furt na m51 atd...
  ja mam no tom mojom skoro 300 000 a okrem turba zatial vsetko v poriatku  nie som ziadny cestny pirat ale uz len pre ten pocit by som to chcel sem tam sa vykon zide  ale inak dik za info  
iste napísal:velmi jednoducho.ale musis mat garett alebo wastegate-uz sa nevyraba...ale keby si zohnal.na turbe mas tycku zo zavitom, ktora ide do ventilu.da sa s nim potocit klucom č.10mm. ked zatocis smerom hodinovych ruciciek tak zvysujes,ked naopak znizujes..mal by si mat zltou farbou zafixovanu tu maticu" nastavenie z fabriky"
http://www.norik.sk/cid/120/Turbo
na fotke je to jasne vidiet
iste napísal:isteje to znacka.garett je uz teraz ale honeywell... inak do tds ide turbo aj z mitsubishi..zabudol som uz z akeho motora