... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
grizly
Autor témy
Príspevky: 301
Registrovaný: 12.12.2007
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

e39 530d netaha

Pondelok, 15. Decembra 2008, 15:31

kamos kupil 530d 2002 a od 150km/h mu to pretane uplne tahat, ako keby to slo na nudzovy rezim. nemate skusenosti??
e36 ///M3 dakar gelb ----> P993

ex:e36 coupe M packet
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6634
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Pondelok, 15. Decembra 2008, 16:11

na tychto masinach velmi casto zvykne odist palivove cerpadlo (nie to co je na motore). Je na vodicovej strane naspodu niekde. Mne sa to stalo tiez ked som kupil auto, neislo viac ako 120-130km. Vymenu cerpadla zaplatil predosly majitel a stalo to v BMW tusim nieco okolo 260euro.
Sup s tym na diagnostiku, ci je to cerpaldo ok. Ak nie, tak potom hladaj chybu vo vahe vzduchu najskor.
 
Užívateľov profilový obrázok
FeFe
Príspevky: 43
Registrovaný: 14.12.2008
Auto: BMW 523i e60
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Pondelok, 15. Decembra 2008, 23:07

Na jednotke, dvojke a trojka to ťahá ako besné v plnom rozsahu otáčok motora, ale pri štvorke a plnom zaťažení to pri vyšších otáčkach úplne stratí ťah. Následne sa to pri kľudnejšej jazde vráti do normálu a auto ma z ničoho nič znovu normálny ťah... Zajtra idem na diagnostiku, tak dám vedieť čo to je. Dúfam že nič vážne :cry:
 
Užívateľov profilový obrázok
ras11
Príspevky: 178
Registrovaný: 8.3.2007
Auto: BMW 650i
Kraj: Prešovský
Bydlisko: St. Lubovna, SK

Utorok, 16. Decembra 2008, 12:42

FeFe napísal:
Na jednotke, dvojke a trojka to ťahá ako besné v plnom rozsahu otáčok motora, ale pri štvorke a plnom zaťažení to pri vyšších otáčkach úplne stratí ťah. Následne sa to pri kľudnejšej jazde vráti do normálu a auto ma z ničoho nič znovu normálny ťah... Zajtra idem na diagnostiku, tak dám vedieť čo to je. Dúfam že nič vážne :cry:


nic nieje dost vazne, bude to v poho - daj vediet. Je tam toho kopa, ja som mal problemy s el-mag. regulaciou turba, kedy mi hlavne pri dlhsej trase zostal visiet regulator a auto tym padom netahalo - vymena stala par korun...
ot - celkom rad vidim ludi znamych z tks na tomto fore :)
BMW 650i, Audi Q7 ex: Jaguar XKR, BMW 330xd, BMW 520d e61, BMW 528i + 23 next...
http://www.comair.sk V zdravom dome zdravý vzduch...
http://www.gardensystem.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
FeFe
Príspevky: 43
Registrovaný: 14.12.2008
Auto: BMW 523i e60
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Utorok, 16. Decembra 2008, 13:55

ras11 napísal:
nic nieje dost vazne, bude to v poho - daj vediet. Je tam toho kopa, ja som mal problemy s el-mag. regulaciou turba, kedy mi hlavne pri dlhsej trase zostal visiet regulator a auto tym padom netahalo - vymena stala par korun...
ot - celkom rad vidim ludi znamych z tks na tomto fore :)


TKS už nie je to čo bývalo, bohužiaľ :cry:
A keďže som tiež prepadol diagnóze BMW tak som tu :wink:
*Never drive faster than your guardian angel can fly.*

http://www.mini-bus.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6634
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Utorok, 16. Decembra 2008, 16:17

Chces povedat ze ti to nevyhodilo nic na diagnostike?
Moze to byt vaha vzduchu - umierajuca. Kedze este stale z poslednej sily funguje, tak ju stale nevyhodi ako chybu.
Da sa diagnostikovat cez LIVE DATA v Carsofte porovnavanim kalkulovanej (SOLLWERT) MAF hodnoty a nameranej hodnoty. Treba pritom vsak jazdit a zatazit motor. A hned popri tom sa mozes kuknut na plniaci tlak turba a ine hodnoty.
 
Užívateľov profilový obrázok
pysta
Príspevky: 150
Registrovaný: 12.8.2006

Utorok, 16. Decembra 2008, 16:53

Ak to ide 1-2-3 v pohode, tak to cerpadlom nebude, skor ta vaha alebo vgt.
 
Užívateľov profilový obrázok
FeFe
Príspevky: 43
Registrovaný: 14.12.2008
Auto: BMW 523i e60
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Utorok, 16. Decembra 2008, 17:01

airbone napísal:
Chces povedat ze ti to nevyhodilo nic na diagnostike?
Moze to byt vaha vzduchu - umierajuca. Kedze este stale z poslednej sily funguje, tak ju stale nevyhodi ako chybu.
Da sa diagnostikovat cez LIVE DATA v Carsofte porovnavanim kalkulovanej (SOLLWERT) MAF hodnoty a nameranej hodnoty. Treba pritom vsak jazdit a zatazit motor. A hned popri tom sa mozes kuknut na plniaci tlak turba a ine hodnoty.


Ešte som nebol na diagnostike, ale akurát sa chystám... Kamoš to robí len po večeroch viac menej ako koníček, cez deň má iné zamestanie. Takže o chvíľu sadám do auta a idem za ním... Fakt som zvedavý aký výsledok bude :?
*Never drive faster than your guardian angel can fly.*

http://www.mini-bus.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
pysta
Príspevky: 150
Registrovaný: 12.8.2006

Utorok, 16. Decembra 2008, 17:42

Chod za kamosom s odpojenou vahou, ak bude dobre tahat, mozes ju vylucit
 
Užívateľov profilový obrázok
FeFe
Príspevky: 43
Registrovaný: 14.12.2008
Auto: BMW 523i e60
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Re: e39 530d netaha

Nedeľa, 1. Februára 2009, 23:09

Zabudol som tu napísať výsledok.... Nakoniec to bol vadný snímač tlaku turba. Vymenil som to a auto ťahá tak ako má. Takže problém vyriešený. Ďakujem za ochotu pomôcť a poradiť. Konečne mám radosť z jazdy :P
*Never drive faster than your guardian angel can fly.*

http://www.mini-bus.sk
 
MGSnake
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: e39 530d netaha

Piatok, 27. Februára 2009, 19:35

diagnostika ti ukazala ze je zle cidlo tlaku turba? i ako si na to prisiel?

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných