... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk
Martin46 napísal:Takze viem: dat tam len to co tam patri, radsej kupit priamo v BMW. Do prevodovky dam original olej a do serva dam ATFko nejake.
Dakujem za informacie...
R0nnIe napísal:Aj mna by zaujmalo kade sa to nalieva do prevodovky a kade do difu, ci to treba odmontovat?
Brano-HAVA napísal:Do serva daj CASTROL TQD (leju ho orig. v tempuse) a do prevodovky ako chces daj orig ale tiez budu chcet vidiet stitok, podla toho ze si z LC asi pojdes do BMW B.B. tak len povedz ze je to pre HAVA sro a dostanes ho v nakupnej cene (max zlava) dufam ze ti to helfne.
Brano-HAVA napísal:V podstate je to rovnake vsade, napr. na tvojom aute je na prev. vypust skrutka na spodu (17) a naliev.(kontrolna) na pravej strane prevodovky naboku a tiez je na 17 kluc, na inych modeloch moze byt aj na 17 imbus. Na dife je to velmi podobne iba skrutky su vacsinou na 14 imbus.(logikcky nalievacia je vyssie) Ak mas TIS tak vymena ol. v prevodovke je RE 0011229 a v dife RE 0011259. Je to asi na vsetkych autach rovnake (podobne).
BelzeBubka napísal:Ahoj,
ak je odvzdusnenie serva relativne bezproblemovy proces, vedel by mi ho niekto opisat?Dakujem.