k_michal napísal:vpredu v lavo a vzadu vpravo

Presne takto to je na kazdom BMW s kotuc. brzdami. Co sa tyka systemu oznamenia o opotrebovani tak nema nic spolocne s kostrou ani s chybovou pamatou, funguje na preruseni obvodu snimaca do ktoreho idu dva kable (takze obvod) ked sa prerusi tak sa kontrolka rozsvieti.Ked snimac vymenis tak staci zapnut zapalovanie na circa 30 sekund (ked sys cekuje snimace) a kontrolka musi zhasnut, ked nie tak je problem s brzdami na druhej naprave. U novsich (E60,E90...) je v snimaci viac obvodov, ktorych postupnym zodratim sa meni impedancia na vystupe snimaca, vedie k presnejsiemu udaju na BC o miere opotrebovania brzd na jednotlivej naprave a urcuje priblizny dojazd brzd v KM.(dost presne) preto je nutny na tychto modeloch reset, sluzi ako potvrdenie o vymene brzd a snimaca a odstartuje nove odpocitanie.