Pondelok, 5. Januára 2009, 11:47
E12 v dobrom stave je uz ceneny veteran (a bude este viac), takze v zaujme zachovania originality by som tam asi nechal ten motor co tam je a radsej ho kompletne zrepasoval:). Ked uz chces davat daco z rokov 90-94 co by tam paslo, tak realtivne bez problemov by si tam mal implantovat M30B35 (211ps) alebo M30B30 (188ps) poslednych generacii (1986-1994), kedze su to motory zalozene na tom istom bloku ako tam mas teraz, akurat maju prepracovanu hlavu, sanie, ventily, olejovy system, retaz k olejovemu cerpadlo, vyfuk (seriovo vzdy s katom), ulozenie motora a hlavne elektroniku (trojriadkovy motronic uz s plavajucimi mapami...) .Inac s trochu
poladenou M30B35 by ta E12 lietala jak raketa a este by to vyzeralo aj ako-tak origo pod kapotou:))).
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket