... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

mmracing.sk
 
odklon
Autor témy
Príspevky: 28
Registrovaný: 5.11.2008

E39 nestartuje

Štvrtok, 27. Novembra 2008, 18:21

Zdravim,
mam 530D E39. Pred mesiacom som kupoval novu baterku. Auto fungovalo.
Dnes som isiel nastartovat a nic. Iba cukalo.... skusal som a skusal a nic.
neviete poradit co by to mohlo byt ?
Dik
530D E39
316i E36 EX
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Štvrtok, 27. Novembra 2008, 18:39

bud štartér alebo slaba baterka.1- bud ti to malo dobija,alebo ti tu bateriu niečo vybýja.2-zodraté uhlýky v štartéry. 3-hlavný(+) prývod ku štarteru je vadný. Pomoc- skus to cez kable alebo druhá bateria,ak naskočí tak je štarter OK :wink: Ešte jedna rada-skus poklepať po štartéry kladivkom a tak štartnuť, ak pomôže tak su uhlýky KO :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
Spionator
Príspevky: 98
Registrovaný: 5.3.2007
Auto: E60 530i xdrive 2009
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Štvrtok, 27. Novembra 2008, 18:57

ja som mal zhorety kostrovy kabel motora, kym sa na to prislo, stalo ma to 8500sk.....
 
odklon
Autor témy
Príspevky: 28
Registrovaný: 5.11.2008

Štvrtok, 27. Novembra 2008, 19:08

Skusim to dat na diagnostiku. Mozno nieco odhali. Pozna niekto niekoho, kto robi diagnostiku v okoli ZILINY ?
530D E39

316i E36 EX
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Štvrtok, 27. Novembra 2008, 19:53

si osobne myslým že TOTO diagnostika asi tažko zistí. tak akurát napetie v aute a to je všetko.škoda penazí podla mna :wink:
 
odklon
Autor témy
Príspevky: 28
Registrovaný: 5.11.2008

Štvrtok, 27. Novembra 2008, 19:58

Docital som sa, ze by mohlo ist aj o chybu vo EWS system. A to by diagnostika odhalila.
530D E39

316i E36 EX
 
Užívateľov profilový obrázok
Jannci
Príspevky: 2335
Registrovaný: 17.6.2008
Auto: MB
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Štvrtok, 27. Novembra 2008, 20:00

odklon napísal:
Docital som sa, ze by mohlo ist aj o chybu vo EWS system. A to by diagnostika odhalila.


podla mna, ked ti cvakne, tak EWS funguje, len ti neroztoci starter. skusal si uz robit to, co pisali hore? je to lacnejsie, ked nezabere potom skus diagnostiku
 
Užívateľov profilový obrázok
Miro528
Príspevky: 778
Registrovaný: 21.3.2007
Auto: E38 740i ´00
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: GA-SA

Štvrtok, 27. Novembra 2008, 21:52

Alebo ti nieco vystavilo novu baterku skuś dobit ,uvidis potom ci nastartuje :wink: Ak ano musis pohladat co ti ju vybilo.
Ex BMW 740i ´00
Ex BMW 528i Touring ´97
Ex BMW 525i 24V ´91
 
Užívateľov profilový obrázok
pysta
Príspevky: 150
Registrovaný: 12.8.2006

Piatok, 28. Novembra 2008, 06:55

Ako prve premerat baterku a skusit nastartovat cez kable. Ak naskoci, problem je v baterke a jej vybijani - kratke trasy, odidena riadiacka ventilatora, sfusovane kable/skrat
 
Hoky
Príspevky: 268
Registrovaný: 3.2.2008
Auto: BMW 320d/100 kW
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Dolný Ohaj okr. NZ

Piatok, 28. Novembra 2008, 16:14

Na tvojom mieste by som najprv pekne doma premeral napätie na baterke mala by mať nejakých 13V, potom by som premeral či sa niekde nestráca prúd, pri kludovom odbere by to malo byť nejakých 0,20 - 0,40 mA, ak je prúd na baterke pri "zaspanom aute" väčšie, potom vieš z kadiaľ bude vietor fúkať. Niečo ti vybíja akumulátor. Keď to budeš merať tak hlavne neskús štartovať, odpáliš si merák. Nakoniec naštartuj a zmeraj ako ti dobíja alternátor, ak je všetko OK, tak by ti malo ukázať okolo 14,1V...
Naposledy upravil/-a Hoky v Piatok, 28. Novembra 2008, 16:43, upravené celkom 1 krát.
BMW E46 320d/100 kW ( 04/2000 )
 
Užívateľov profilový obrázok
pepo286
Príspevky: 1428
Registrovaný: 13.6.2008
Bydlisko: Kosice

Piatok, 28. Novembra 2008, 16:35

Hoky napísal:
Na tvojom mieste by som najprv pekne doma premeral prúd na baterke mala by mať nejakých 13V, potom by som premeral či sa niekde nestráca napätie, pri kludovom odbere by to malo byť nejakých 0,20 - 0,40 mA, ak je napätie na baterke pri "zaspanom aute" väčšie, potom vieš z kadiaľ bude vietor fúkať. Niečo ti vybíja akumulátor. Keď to budeš merať tak hlavne neskús štartovať, odpáliš si merák. Nakoniec naštartuj a zmeraj ako ti dobíja alternátor, ak je všetko OK, tak by ti malo ukázať okolo 14,1V...

len troska poopravim (aby ti fakt ten merak neoddrbalo) ze prud je v A (amper) a napatie je vo V (volt)
.. ampermeter sa zapaja do serie ('do obvodu')
.. voltmeter sa zapaja paralelne ('na obvod')
E46 320D Touring 100kW (2001)
 
Hoky
Príspevky: 268
Registrovaný: 3.2.2008
Auto: BMW 320d/100 kW
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Dolný Ohaj okr. NZ

Piatok, 28. Novembra 2008, 16:47

pepo286 napísal:
len troska poopravim (aby ti fakt ten merak neoddrbalo) ze prud je v A (amper) a napatie je vo V (volt)
.. ampermeter sa zapaja do serie ('do obvodu')
.. voltmeter sa zapaja paralelne ('na obvod')


Dík za opravu, už som to dal do poriadku aj "vyššie"...
Neviem na čom som myslel, keď som popísal takéto hlúposti :oops:
BMW E46 320d/100 kW ( 04/2000 )
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Piatok, 28. Novembra 2008, 16:57

Hoky napísal:
Na tvojom mieste by som najprv pekne doma premeral napätie na baterke mala by mať nejakých 13V, potom by som premeral či sa niekde nestráca prúd, pri kludovom odbere by to malo byť nejakých 0,20 - 0,40 mA, ak je prúd na baterke pri "zaspanom aute" väčšie, potom vieš z kadiaľ bude vietor fúkať. Niečo ti vybíja akumulátor. Keď to budeš merať tak hlavne neskús štartovať, odpáliš si merák. Nakoniec naštartuj a zmeraj ako ti dobíja alternátor, ak je všetko OK, tak by ti malo ukázať okolo 14,1V...


ja len doplnim drobnu korekciu, kludovy odber by mal byt 0.02 - 0.04 A (t.j. 20 - 40 mA)
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
odklon
Autor témy
Príspevky: 28
Registrovaný: 5.11.2008

Utorok, 2. Decembra 2008, 23:51

Dik za rady.
Hm, takze problem bol v tom ze bola uplne vymlatena baterka.( I ked som novu kupoval pred mesiacom) Nabil som ju sice, ale do auta som ju vlozil a napojil nie priamo, ale iba cez startovacie kable. A to bola chyba :D cez kable to nechyta. Takze do buducna, startovacie kable vam nepomozu. Treba napojit baterku priamo.
Uz mi len ostava zistit, co mi tu baterku vybija. I ked je to cele dake divne. Jazdim dlhe trate, takze by sa mala v pohode dobijat.
530D E39

316i E36 EX
 
Užívateľov profilový obrázok
kenedy_e46
Príspevky: 636
Registrovaný: 2.7.2007
Bydlisko: Námestovo

Piatok, 5. Decembra 2008, 18:31

skus kuknut hustotu elektrolitu a niektore baterie neznesu ciklicke hlboke vybitie a skus premerat na kolko voltov ti dobija baterku ked je nastartovane a ak ti to zanoc vybije zaboj ampermeter a skontroluj kolko ti zerie auto ked je v klude

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných