... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
LuCKy
Príspevky: 2235
Registrovaný: 29.1.2007
Auto: BMW 530iMola
Kraj: Žilinský

Utorok, 4. Novembra 2008, 19:28

patres007 napísal:
a ak ma ten motor objem 1796ccm tak to musi byt urcite m42, alebo aj m44 sa vyrabali s takym istym objemom? alebo polozim otazku inak: ako zistim ci je to m42, alebo m44 ked je motor vonku z auta?


motor M42
motor M44



LuCKy
Slovenčina pre BMW palubný počítač/navigáciu v modeloch E38, E39, E46, E53, E83. Jednotky MK3 a MK4. Na výber celkovo tri verzie pre oba typy jednotiek. Viac na našom webe www.elceka.sk/bmw-palubny-pocitac-v-slovencine
Denne svietenie, zatial len BMW do 03/2007.
-
Obrázok
-
Obrázok
 
ieSko
Príspevky: 111
Registrovaný: 14.4.2008
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Utorok, 4. Novembra 2008, 20:16

mas M42 ...inak by ti nepasovalo to moje koleno :wink:

N42 je 1.8
M44 je v podstate 1.9 tvariaca sa ako 1.8
Sranda musí byť aj keď fotra vešajú.. :)
 
Užívateľov profilový obrázok
R0nnIe
Príspevky: 1136
Registrovaný: 11.9.2008
Auto: 325i e36 coupe
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin - Necpaly

Utorok, 4. Novembra 2008, 21:54

Ja by som sa tak isto chcel opýtať čo sa mi viac oplatí. Dať vymeniť rozvodovú reťaz , piestne krúžky a motor vyčistiť (ventily, olejovú vanu atď..) a následne ho prerobiť z 2.5TD na 2.5TDS a urobiť chip, alebo kúpiť dobrý motor TDS aj z riadiacov jednotkov, vymeniť to a dať chip? Na tachometri je 180000 ale aká je skutočná hodnota naozaj neviem. Spotrebu mám momentálne 10l čo je na diesel podla mňa trošku veľa. Jazdím športovejšie, ale na 10l sa necítim. Ďalej sa mi včera a dnes stalo že som štartoval, potočil som klúčom, otáčky vyleteli na maximum a motor zdochol. Po opatovnom startovani nastartoval uplne normalne. Mam taky blby pocit ze ide cerpadlo do vecnych lovist, ale niesom isty. Dakujem za pripomienky

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných