... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
1vaso1
Autor témy
Príspevky: 107
Registrovaný: 28.5.2008
Auto: E36 320i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

vymena M50B20 za M50B25

Nedeľa, 26. Októbra 2008, 22:30

Zdravim :) potrebujem tu teraz rady odbornikov ... ide o vymenu motora
M50B20 za M50B25 tu 2,0 mam v aute a je to slabe :roll: je s vanosom
a chcel by som tam tu 2,5 (M50) tiez vanos ... a desi som cital ze to staci len prehodit ze riadiacky by to mala zobrat ... tak ako sa tieto motory vlastne lisial okren tych par cm3 :smile: a co to vsetko obnasa takato vymena ...
a popripade isla by tam M52 ... napr ta 2,8 ... i ked to je vlastne 2,5 nie ? :)
poradte dake riesenie :)
 
Užívateľov profilový obrázok
Miro528
Príspevky: 778
Registrovaný: 21.3.2007
Auto: E38 740i ´00
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: GA-SA

Pondelok, 27. Októbra 2008, 08:03

M50B20 a M50B25 by mali byt rovnake (vsetko bez Vanosu) tie by sa mohli dat vymenit ale uz M52 bez zasahu do elektroniky urcite nie ,a 2,8 nie je 2,5. 523i je 2,5-ka :wink:
Ex BMW 740i ´00
Ex BMW 528i Touring ´97
Ex BMW 525i 24V ´91
 
Užívateľov profilový obrázok
Jannci
Príspevky: 2335
Registrovaný: 17.6.2008
Auto: MB
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Pondelok, 27. Októbra 2008, 14:02

len tak sa mi zda, ze 2.5 ma iny dif, a inu prevodovku ako 2.0, ale to asi nebude problem
 
Užívateľov profilový obrázok
BMino
Príspevky: 6540
Registrovaný: 28.12.2006
Auto: modre
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Kysucké Nové Mesto

Pondelok, 27. Októbra 2008, 16:54

a ine poloosi, a riadiaca jednotka tiez nie je ta ista
e91 330d
e90 320d - ex
Land Cruiser 90 3,0 td
2000 CA - ex
Pajero 2,8 td intercooler FL - ex
e46 330d touring M-paket II - ex
e36 320i limousine M-paket - ex
e36 M3 coupe SMG - ex
e30 320i coupe M-Technic - ex
---------------------------------
 
Užívateľov profilový obrázok
LuCKy
Príspevky: 2235
Registrovaný: 29.1.2007
Auto: BMW 530iMola
Kraj: Žilinský

Pondelok, 27. Októbra 2008, 17:25

BMino napísal:
a ine poloosi, a riadiaca jednotka tiez nie je ta ista


Tak ako píše BMino + ešte diferák.
Elektrika a prevodovka je rovnaká (píšem o M50Bxx, čiže neVANOS).
Pasne aj motor z E34 ale tam je iná vaňa a možno ešte nejaké drobnosti, preto radšej motor z E36.
Rozdiel je tam asi taký, že spotreba 2,5i takmer totožná s 2,0i (ak nie aj rovnaká), viac koníkov a vyšší krúťak. Inak sú tie motory identické.
K tej 2,5i ešte samosvor a máš celkom v pohode káru. :wink:



LuCKy
Naposledy upravil/-a LuCKy v Pondelok, 27. Októbra 2008, 19:36, upravené celkom 1 krát.
Slovenčina pre BMW palubný počítač/navigáciu v modeloch E38, E39, E46, E53, E83. Jednotky MK3 a MK4. Na výber celkovo tri verzie pre oba typy jednotiek. Viac na našom webe www.elceka.sk/bmw-palubny-pocitac-v-slovencine
Denne svietenie, zatial len BMW do 03/2007.
-
Obrázok
-
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
1vaso1
Autor témy
Príspevky: 107
Registrovaný: 28.5.2008
Auto: E36 320i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Pondelok, 27. Októbra 2008, 17:30

hmmmm takze takto to je ... :) zacinaju sa tu zbirat odlisnosti :)
no len ci to je ozaj tak ako pisete :D

mna zaujima iba cista vymena zeleza 2,0 za 2,5 :)
M50B20 za M50B25 :) (ja mam vanos a ta 2,5 od roku vyroby 1993 je tiez vanos :)) a co sa tyka tej M52 2,8 tak to by asi chcelo viacej upravovat :)
 
Užívateľov profilový obrázok
BMino
Príspevky: 6540
Registrovaný: 28.12.2006
Auto: modre
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Kysucké Nové Mesto

Pondelok, 27. Októbra 2008, 17:51

1vaso1 napísal:
hmmmm takze takto to je ... :) zacinaju sa tu zbirat odlisnosti :)
no len ci to je ozaj tak ako pisete :D

mna zaujima iba cista vymena zeleza 2,0 za 2,5 :)
M50B20 za M50B25 :) (ja mam vanos a ta 2,5 od roku vyroby 1993 je tiez vanos :)) a co sa tyka tej M52 2,8 tak to by asi chcelo viacej upravovat :)


k 2,8 by is toho potreboval viac, hlavne elektriku, 328i ma aj ine zadne brzdy, a tam vetrany kotuc(ale to nie je od motora)

ak ches menit 2,0 za 2,5 tak by to malo byt v pohode, budes to mat trochu inak odstupnovane a este tu riadiacu
e91 330d
e90 320d - ex
Land Cruiser 90 3,0 td
2000 CA - ex
Pajero 2,8 td intercooler FL - ex
e46 330d touring M-paket II - ex
e36 320i limousine M-paket - ex
e36 M3 coupe SMG - ex
e30 320i coupe M-Technic - ex
---------------------------------
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Pondelok, 27. Októbra 2008, 18:06

menil som riadiacu 320i za 325i bez Vanosu, obidve Bosch a v spravani auta nebol ziaden rozdiel.
Cislo na riadiacej bolo na obidvoch rovnake, software bol pravdepodobne iny ale necitil som to nijak..

320i Vanosove mali vacsinou Siemens elektroniku, 325i mali vacsinou Bosch elektroniku.

t.j. ak chces menit Siemens za Bosch, potrebujes okrem zeleza riadiacu jednotku, motorovu kabelaz, prietokomer a lambda sondu,
tieto veci su nekompatibilne..
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
1vaso1
Autor témy
Príspevky: 107
Registrovaný: 28.5.2008
Auto: E36 320i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Pondelok, 27. Októbra 2008, 18:24

BlackMW napísal:
menil som riadiacu 320i za 325i bez Vanosu, obidve Bosch a v spravani auta nebol ziaden rozdiel.
Cislo na riadiacej bolo na obidvoch rovnake, software bol pravdepodobne iny ale necitil som to nijak..

320i Vanosove mali vacsinou Siemens elektroniku, 325i mali vacsinou Bosch elektroniku.

t.j. ak chces menit Siemens za Bosch, potrebujes okrem zeleza riadiacu jednotku, motorovu kabelaz, prietokomer a lambda sondu,
tieto veci su nekompatibilne..



ok dik black. a teraz mi to prosim ta hod zhruba do volakych cisel, ze kolik to asi bude robit dukatov taketo srandy a nevyplati sa mi rovno dat M52 ???


hmmm ludia robil to tu uz niekto ??? takuto vymenu ??? a kolko investoval ??? popripade kto ponuka M50B25 vanos

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 33 neregistrovaných