... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
e38flight
Príspevky: 868
Registrovaný: 23.9.2019
Auto: bmw e38 735í lpg
Kraj: Trenčiansky

Re: [e39 540i touring]

Piatok, 14. Februára 2025, 11:30

Miro kupa E38 napísal:
Alas AHoj.
Podtlakové hadičky som kontroloval, ale či všetky to neviem, to si ešte musím pozrieť. Netesnosť v saní to tiež neviem či je ok, váha vzduchu je v poriadku menil som ju za funkčnú, lambda sondy všetky 4ks nové, tak trochu dúfam, že to bude ten separátor, ten som ešte nepozeral, ale tento rok by som mal meniť rozvody, tak budem meniť aj ten separátor, tesnenie pod saním a prekontrolujem všetko čo sa bude dať. Ono to robí to, že veľmi rýchlo akoby odstaví sytič a potom začne pohupovanie otáčok a trasenie motorom. Po naštartovaní do pár sekúnd klesnu otáčky.
hlavne nezabudni pri výmene rozvodov na odlučovač oleja je na strane valcov 5-8 za reťazou
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1950
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: [e39 540i touring]

Piatok, 14. Februára 2025, 11:57

Na tom treba vymenit akurat tak tesnenia na privod a odvod.
Ludia tej centifugalnej komorke pripisuju velku vaznost ze to treba menit, pritom sa tam nema co pokazit, je to duty diel bez membran a ventilov.

Ale jasne, ked uz sa robia rozvody a je k tomu pristup tak sa to moze vymenit, dolezitejsia je ale membrana vzadu na sani.
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
Užívateľov profilový obrázok
e38flight
Príspevky: 868
Registrovaný: 23.9.2019
Auto: bmw e38 735í lpg
Kraj: Trenčiansky

Re: [e39 540i touring]

Piatok, 14. Februára 2025, 12:13

ALAS napísal:
Na tom treba vymenit akurat tak tesnenia na privod a odvod.
Ludia tej centifugalnej komorke pripisuju velku vaznost ze to treba menit, pritom sa tam nema co pokazit, je to duty diel bez membran a ventilov.

Ale jasne, ked uz sa robia rozvody a je k tomu pristup tak sa to moze vymenit, dolezitejsia je ale membrana vzadu na sani.

ked som menil zadnú membránu ,stav na budíkoch bol okolo 350 tisíc nemyslím si že origo stav ...membrána bola nepoškodená guma vláčna ,,takže výdrž brutálna ,,neviem akým štýlom sa môže poškodiť no napadá ma len jeden spôsob .Pri studenom štarte ide sekundárny vzduch cez egr naspäť do motora aby sa motor čo najrýchlejšie ohrial ,práve preto sa vo vnútri sacieho potrubia aj PCV tvorí mkro karbon ,drobné usadeniny ..ale tie spôsobuje aj odlučovač oleja ...Niektorý ľudia odlučovač oleja zaslepujú teda trubka nepokračuje do PCV ale je vyvedená na hulváta mimo motor ,a otvor sa zaslepí ...tým pádom motor papá čistý vzduch = lepši priebeh výkonu
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bando, Bing [Bot], fritolko a 14 neregistrovaných