... všetko o BMW ...
eld napísal:E60 je vacsia, drahsia na servis rozhodne (napr. napravy) a benzin by som nebral a uz vobec nie N52 kde sa to vie predrazit idealne M57 a odstranit tie zbytocnosti co sposobuju komplikacie pri kratsich trasach.
E90 je lacnejsia na servis a obratnejsia, na mestske jazdenie - parkovanie - lepsia volba, motorizaciu mas na vyber len N52 alebo M57 cize volba jednoznacna.
kazovost je pravdepodobnejsia u E60 nakolko ma viac elektroniky a ta co je zhodna sa moze pokazit aj tam aj tam napr. CCC
manual sa k M57 nehodi a xdrive nebrat.
takzee radsej odporucas 530d a zaslepit klapky a taak?
vedel by si mi mozno poslat nejaky vhodny inzerat podla teba? co by sa oplatilo pozriet??
kludne aj do ss
bmwmpower82 napísal:Z toho e90 diesel 2.0 alebo to 6 valec, benziny nie su zrovna spolahlive ani ten N52 , tam sa to tiez dost sype hlavne po tych rokoch.
ako pise hore eld .Taky chlapik inzeroval vela na facebooku e90 e60 vozil to neviem odkial ale mal vzdy pekne vybavy a tak , od levic sa mi mari pozri.
PetoK napísal:tiez to tak beriem ze m57 je tankTieto M57 su pri solidnej udrzbe riadne drziaky, to sa neboj... dodrbane su vecsinou ked je majitel lakomy a z auta ma vrak
eld napísal:nemyslim si, ze v inzercii je nejaky zaujimavy kusok momentalne.
co sa tyka M47/M57, ked odstavis EGR tak eliminujes zanasanie sania cize sa vyhnes dalsim problemom, pri 25d M57 nemas vyrive klapky, pri 30d je velka sanca ze uz budu odstranene a celkovo na M57N2 sa tieto problemy moc nevyskytovali.
je dobre si sledovat stav DPF cez diag (ak je pritomne) a obcas pozriet stav korekcii vstrekov ze ako je na tom motor inak tam nie je moc co riesit, remenicu si pozries vizualne obcas aby ta to niekde nenechalo, pripadne ju vymenis ak by bola moc popraskana, automaty su drziaky.
poznam kusky s M57N2 co maju 400~600 tisic km a este vela km pred sebou...
https://auto.bazos.sk/inzerat/174389535 ... 0-530d.php
https://auto.bazos.sk/inzerat/173474864 ... 0-530d.php
co ty na to?
pripadne si mozme napisat ss
sandrito napísal:Tak to hej som skepticky trosku , ale tak kazdy mi poradi nieco ine, majitel 530i mi povie ze mu auticko chodi dobre po meste ze da sa s tym ze dobry motor, na fore zas ze benziny nie moc..6valec dieselový do mesta? Nie moc dobrý nápad...Akurat si kupiš starosti...sú to staré autá stale sa niečo bude sypať...tie kusky z bazosu nič moc no....
Pilifo napísal:Svätá pravda...presne ako moja byvala e61....furt kdesi cosi...a človeka to prestane baviť...keby to bolo M-ko, to je ina vec...ináč je to škoda peňazí... keď sa rozhodneš pre kúpu, pochopíš sám...Keď jazdíš väčšinou len po meste a nenajazdíš extra veľa kilometrov, tak by som išiel určite radšej do benzínu, ideálne N52.
Keďže však plánuješ kupovať 20-ročné auto, tak musíš byť pripravený na to, že do toho budeš sypať prachy. Sám mám 21-ročnú E61 530d a síce motoricky auto dosť dobre drží, ale nejaká menšia porucha v elektronike sa objavuje každých pár mesiacov - napr. prednedávnom mi odišlo CCC, predtým jednotka svetiel, dávnejšie senzor natočenia pod volantom, senzor hladiny oleja, atď. Takže sú to také relatívne malé veci, ale každú chvíľu na tom treba niečo riešiť.