... všetko o BMW ...
mathesss napísal:videl som to tak na viacerých autách len pri V8 motore ,,,ja som amatér netvrdím že to má niečo pomôcť ,ale V8 produkuje dosť tepla a tiež kocka ABS nie je až tak šťastné umiestnená ...Problém nie je na kolesách ABS ale právu tu v motorom priestore a to konkrétne elektrická časť ABS modul ...A k comu ma byt akoze tento tuning uzitocny????
Ak s tym chces “fixnut” chyby, ktore ti vyhodil BC ohladne ABS, tak nepomoze.
Problem mas v niektorom snimaci ABS na kolesach. (Tak ako ti napisal Peto)
Dendooo napísal:Vraj to pomáha. Elektronika ABS na facelift E38 je navrhnutá dosť nešťastne - obvody sú na keramickom "substráte" a s konektorom sú spojené hliníkovými prepojmi ktoré tepelnými cyklami popraskajú. Ak sú už prasknuté pomože len oprava, no ak je kocka ešte OK štít by mal pomocť, mal. Videl som na fórach aj merania teploty priamo na kocke a zdá sa že to má zmysel.
Predfacelift to má riešené oveľa rozumnejšie - jednotku ABS má mimo motorový priestor, pod kapotou je len hydraulický blok. Ak by som mal kupovať ešte jednu E38 tak jednoznačne predfacelift, je to kvalitnejšie auto.
mathesss napísal:Beriem na vedomie ,,,tak ako píšeš ja sa to auto snažím držať len a len pri živote ,a je to zároveň aj moje také hobby ,,Nechcem sa nikoho dotknut. E38 je moja srdcovka, a mam so servisom tohto auta dost skusenosti, napriek tomu ze sa nehram na mechanika. Taktie chapem a respektujem kazdeho, co sa to auto snazi udrzat pri zivote, resp sa ho snazi dat do tip top stavu.
Bavit sa ale o castom odchadzani a z toho dovodu o odtieneni ABS kocky hlinikovym platom tep. Izolacie na 26 rocnom starom diely, mi pride fakt nezmysel.
Ano, trosku prehanam, ale principialne mi to pride nieco rovnake, ako keby niekto pise o potrebe konzervovani pneumatiky DOT 1998 s “mlieckom” a argumentuje to tym, aby pneu nestvrdli…