... všetko o BMW ...

Moderátor: jkk

mmracing.sk
 
Atilem
Autor témy
Príspevky: 3
Registrovaný: 18.4.2024
Auto: BMW 1
Kraj: Bratislavský

BMW 1, 118d, 2011, 1995cm3,105kW,

Piatok, 10. Mája 2024, 09:46

4mesiace si ho opravujem a furt už dva servisu mi nevedia nájsť chybu.. Prosím som blondína ale hlúpa NIESOM, opravím si ho kľudne aj sama na dvor len potrebujem vedieť kde to môže byť. Svetlomety mi na šoférov ej strane prestali svietiť a v žiarovku ani poistke to nieje, riešenie napojili mi svetlo káblikom na druhý xenon na priamo a vybija mi to baterku coz nerozumiem.rozumiem schemam manuálom ale nerozumiem ako sa nedá nájsť chyba na aute keď mám servis? Ďakujem chlapci vopred za každú radu
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: BMW 1, 118d, 2011, 1995cm3,105kW,

Piatok, 10. Mája 2024, 17:33

No ak nejde svetlo jednochudo sa zablokoval kanal na rj na prislusne svetlo(najpravdepodobnejsie)….To si musela byt u velkych amaterov ked ti zapojili jedno svetlo na druhe…gratulujem….Takuto vec nikto neopravi cez bmwklub lebo nikto neviem kde mas problem,tak sa treba ozvat niektomu z blizka kto ti to vie zdiagnostikovat aj opravit.
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6634
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: BMW 1, 118d, 2011, 1995cm3,105kW,

Pondelok, 13. Mája 2024, 08:36

ty vole, tak to je sila.... to musi byt bajecny servis, ked skontroluju poistku svetla, ktora vo vozidle neexistuje, a povedia ze je v poriadku.... to je tazke kafe..... a svetlo pripoja od svetla z druhej strany :D =D>
bud si ista, ze za kratky cas prestane svietit aj to na druhej strane - modul svetiel (FRM3) tento okruh coskoro odpoji kvoli zvysenemu odberu, lebo to bude interpretovat ako chybu resp. skrat.... Tomu servisu mozes dodatocne prezradit take male tajomstvo, a to, ze vozidla bmw uz od pradavnych cias nemaju poistky svetiel, nakolko vsetky svetla ovlada a aj isti modul svetiel sposobom tzv. "elektronickym". (teda inak, ako su oni zvyknuti zo skody felicie).
Postup riesenia tvojho problemu je jednoduchy a nasledovny -
1. vyhladat servis alebo cloveka, ktory sa seriozne venuje vyhradne vozidlam BMW, a pozna ich konstrukciu a ich elementarne principy cinnosti (tu na klube urcite najdes)
2. odpojit to, co zapojil ten spominany servis, resp. dat to do povodneho stavu a to co najskor
3. napojit vozidlo na diagnostiku a zistit, co za chyby bude vypisovat jednotka FRM3 - pravdepodobne zablokovany okruh danneho svetla kvoli pocitadlu chyb, alebo pritomny skrat - ako dlho ti nefungovalo to svetlo a vypisovalo chybu kym si navstivila tychto "carodejov" ???
4. vyresetovat danny skrat (napr. programom tool32)
5. ak bude stale pritomna chyba na dannom svetle, tak ju treba odstranit..... t.j naprv vymena vybojky, vymena predradnej jednotky alebo poskodena kabelaz/skrat apd....

S tymto ma napadol este jeden podobny pripad (co riesil moj znamy), vozidlo X6 e71, taktiez s modulom FRM3 - nefungovalo jedno brzdove zadne svetlo, kvoli zablokovanemu okruhu. "servis" to tiez vyriesil obdobnym sedlackym rozumom, teda pripojili ho od vystupu druheho svetla, ale nejako sofistikovane priamo na frm.... no a to pekne zahorelo (odpalilo driver svetla vo FRM a ostala len diera v plosaku a smrad...)..... no to by bolo este nic - kedze menili na tom vozidle (bohuzial) aj brzdove oblozenie a nedarilo sa im vyresetovat servis brzd, dostali paradny napad, ze na vedenie ktore ide k snimacu oblozenia, treba na par sekund pripojit 12V... k 400euram za novy FRM3 modul pribudlo este 1600eur za novy DSC modul ( ten stary sa vyresetoval navzdy :mrgreen: )

Auto je nas majetok a tym padom mame pravo si ho opravovat sami, pripadne ho zverit komukolvek do ruk, aj blbcovi...... Nikto nas nemoze prinutit chodit do autorizovaneho servisu, tu alebo tam.... Napriklad v letectve to tak nefunguje - vsetky opravy na comkolvek, co lieta, a aj tie najprimitivnejsie, musi robit certifikovane pracovisko ktore sa podrobi tvrdemu auditu zo strany dopravneho uradu a to iste plati pre personal a niekedy mam dojem ze tak by to malo byt aj s vozidlami, a ze to pravo zverit to hocikomu do ruk, by malo byt odnate.....
 
fritolko
Príspevky: 1327
Registrovaný: 7.10.2012
Auto: X3 E83
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Dolný Kubín

Re: BMW 1, 118d, 2011, 1995cm3,105kW,

Utorok, 14. Mája 2024, 06:27

Tiez som sa stretol stymto "sedlackym" riesenim :D Svagor to tiez doma na pankaca opravoval tymto sposobom a nastastie sa mu to nepodarilo posrat este viac lebo mu odpojilo aj to druhe svetlo :D
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7744
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: BMW 1, 118d, 2011, 1995cm3,105kW,

Utorok, 14. Mája 2024, 06:39

treba napisat sa objednat tuto k Jararakovi a dobre bude
 
Užívateľov profilový obrázok
Flasho
Príspevky: 505
Registrovaný: 14.2.2012
Auto: e60 545iA e46 330iA
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: BMW 1, 118d, 2011, 1995cm3,105kW,

Pondelok, 20. Mája 2024, 10:43

airbone napísal:
ty vole, tak to je sila.... to musi byt bajecny servis, ked skontroluju poistku svetla, ktora vo vozidle neexistuje, a povedia ze je v poriadku.... to je tazke kafe..... a svetlo pripoja od svetla z druhej strany :D =D>
bud si ista, ze za kratky cas prestane svietit aj to na druhej strane - modul svetiel (FRM3) tento okruh coskoro odpoji kvoli zvysenemu odberu, lebo to bude interpretovat ako chybu resp. skrat.... Tomu servisu mozes dodatocne prezradit take male tajomstvo, a to, ze vozidla bmw uz od pradavnych cias nemaju poistky svetiel, nakolko vsetky svetla ovlada a aj isti modul svetiel sposobom tzv. "elektronickym". (teda inak, ako su oni zvyknuti zo skody felicie).
Postup riesenia tvojho problemu je jednoduchy a nasledovny -
1. vyhladat servis alebo cloveka, ktory sa seriozne venuje vyhradne vozidlam BMW, a pozna ich konstrukciu a ich elementarne principy cinnosti (tu na klube urcite najdes)
2. odpojit to, co zapojil ten spominany servis, resp. dat to do povodneho stavu a to co najskor
3. napojit vozidlo na diagnostiku a zistit, co za chyby bude vypisovat jednotka FRM3 - pravdepodobne zablokovany okruh danneho svetla kvoli pocitadlu chyb, alebo pritomny skrat - ako dlho ti nefungovalo to svetlo a vypisovalo chybu kym si navstivila tychto "carodejov" ???
4. vyresetovat danny skrat (napr. programom tool32)
5. ak bude stale pritomna chyba na dannom svetle, tak ju treba odstranit..... t.j naprv vymena vybojky, vymena predradnej jednotky alebo poskodena kabelaz/skrat apd....

S tymto ma napadol este jeden podobny pripad (co riesil moj znamy), vozidlo X6 e71, taktiez s modulom FRM3 - nefungovalo jedno brzdove zadne svetlo, kvoli zablokovanemu okruhu. "servis" to tiez vyriesil obdobnym sedlackym rozumom, teda pripojili ho od vystupu druheho svetla, ale nejako sofistikovane priamo na frm.... no a to pekne zahorelo (odpalilo driver svetla vo FRM a ostala len diera v plosaku a smrad...)..... no to by bolo este nic - kedze menili na tom vozidle (bohuzial) aj brzdove oblozenie a nedarilo sa im vyresetovat servis brzd, dostali paradny napad, ze na vedenie ktore ide k snimacu oblozenia, treba na par sekund pripojit 12V... k 400euram za novy FRM3 modul pribudlo este 1600eur za novy DSC modul ( ten stary sa vyresetoval navzdy :mrgreen: )

Auto je nas majetok a tym padom mame pravo si ho opravovat sami, pripadne ho zverit komukolvek do ruk, aj blbcovi...... Nikto nas nemoze prinutit chodit do autorizovaneho servisu, tu alebo tam.... Napriklad v letectve to tak nefunguje - vsetky opravy na comkolvek, co lieta, a aj tie najprimitivnejsie, musi robit certifikovane pracovisko ktore sa podrobi tvrdemu auditu zo strany dopravneho uradu a to iste plati pre personal a niekedy mam dojem ze tak by to malo byt aj s vozidlami, a ze to pravo zverit to hocikomu do ruk, by malo byt odnate.....
Velmi pekne napísané =D> darmo, vyznáš sa 8)
Oprava BMW Riešenie a odstránovanie elektronických, či mechanických závad, takisto ponúkam aj ND za bezkonkurenčné ceny.
Recenzie o mne: bmw3-e46/flasho-super-odbornik-dakujem-t78793.html
Tel.č. +421918113450
 
Atilem
Autor témy
Príspevky: 3
Registrovaný: 18.4.2024
Auto: BMW 1
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 1, 118d, 2011, 1995cm3,105kW,

Utorok, 21. Mája 2024, 10:02

BMWčkari ja vás zbožňujem, lebo hneď viete čo v servisoch tých lacnejších pokazili preto som sa obrátila na toto fórum lebo potrebujem človeka ktorý pozná toto auto od a po z a nie dočasne riešenia.
Medzi tým mi samozrejme furt vyvíjalo baterku čiže som sama musela roztlacat auto 500m k nabíjačke a nakoniec som aj tak musela dat druhu batériu ale hlási to stále že niečo ma silný odber aj keď je vypnutý motor. Tak vás idem vyhľadať aj osobne p
 
Užívateľov profilový obrázok
mitocross
Príspevky: 1103
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: X5 40d 2013 MCB
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: doma

Re: BMW 1, 118d, 2011, 1995cm3,105kW,

Streda, 22. Mája 2024, 07:37

Prosimta, napis sem, kto konkretne ti to "opravoval". Pretoze su tu referencie na servisy, ktore sa tomu rozumeju, tak nech sa vie aj kto sa tomu nerozumie. Pomozes ostatnym.
... too old to be alternative, too alternative to be old ...
PRINCÍP FUNGOVANIA DPF: https://youtu.be/DMA3MsgjRy4
PREČO SÚ V SANÍ KLAPKY A PREČO SÚ DÔLEŽITÉ:
https://www.auto.cz/klapky-v-sani-proc- ... otor-96035

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný